    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: eBGZ - dziwna wg mnie praktyka
    Date: Tue, 05 Jul 2011 07:31:26 +0200

    Zaczynam korzystać z ich usług. Dostałem mejlem certyfikat do
    zainstalowania, aby móc odczytywać wyciągi elektroniczne. Trochę mnie to
    dziwi.

    Dziwi mnie przysłanie mi mejlem (który może tylko udawać, że jest od
    nich) ich certyfikatu, któremu mam ufać. Właściwsze byłoby, gdybym ten
    certyfikat (klucz weryfikujący) pobrał sobie sam od jakiegoś VeriSigna,
    albo z ich certyfikowanej strony.

    ... albo "oni" powinni mi zaproponować przysłanie im mojego klucza
    publicznego.

    Dobrze kombinuję?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.