    From: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: eKarta - rezygnacja a księgowanie transakcji
    Date: Tue, 4 Nov 2008 15:19:21 +0100

    Mam eKartę (mBank). Była opłacona do 31.10.
    20.10 przez mLinię ustaliłem, że ważność karty ma się nie przedłużać.
    31.10 zapłaciłem eKartą za dwie rzeczy.
    3.11 zaksięgowano te zapłaty na eKoncie.
    4.11 pobrano opłatę za kolejny rok użytkowania eKarty.

    Co mam myśleć? Ja zmaściłem sprawę - nie powinienem używać eKarty na 10 dni
    przed zakończeniem ważności? Czy bank zmaścił sprawę i dyspozycja
    telefoniczna nie poskutkowała? Mam prawo wnioskować o zwrot tych 25zł?

    Wiem, pewnie to jest gdzieś umieszczone w regulaminie, ale wyszukiwarka nie
    pomaga, więc przeczytanie całego regulaminu zostawiam na koniec ;)

    Dzięki za info.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]