  • 1. Data: 2008-11-04 14:19:21
    Temat: eKarta - rezygnacja a księgowanie transakcji
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Mam eKartę (mBank). Była opłacona do 31.10.
    20.10 przez mLinię ustaliłem, że ważność karty ma się nie przedłużać.
    31.10 zapłaciłem eKartą za dwie rzeczy.
    3.11 zaksięgowano te zapłaty na eKoncie.
    4.11 pobrano opłatę za kolejny rok użytkowania eKarty.

    Co mam myśleć? Ja zmaściłem sprawę - nie powinienem używać eKarty na 10 dni
    przed zakończeniem ważności? Czy bank zmaścił sprawę i dyspozycja
    telefoniczna nie poskutkowała? Mam prawo wnioskować o zwrot tych 25zł?

    Wiem, pewnie to jest gdzieś umieszczone w regulaminie, ale wyszukiwarka nie
    pomaga, więc przeczytanie całego regulaminu zostawiam na koniec ;)

    Dzięki za info.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 2. Data: 2008-11-04 14:30:56
    Temat: Re: eKarta - rezygnacja a księgowanie transakcji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    =Marcos= wrote:
> [...]
    >
    > Wiem, pewnie to jest gdzieś umieszczone w regulaminie, ale wyszukiwarka
    > nie pomaga, więc przeczytanie całego regulaminu zostawiam na koniec ;)

    czasami w regulaminach jest tak, że posłużenie się zamkniętą kartą
    automatycznie skutukuje złożeniem wniosku o otwarcie go ponownie i taka
    transakcja przechodzi. Nie wiem czy nie ma czegos takiego.
    Z tym, że ty i tak zmieściłeś się w terminie więc bank po prostu dał d....
    Składaj reklamację.

  • 3. Data: 2008-11-04 15:11:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-04, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > transakcja przechodzi. Nie wiem czy nie ma czegos takiego.
    > Z tym, że ty i tak zmieściłeś się w terminie więc bank po prostu dał d....

    A nie jest tak, że taka informacja musi wpłynąć min. te 30-60 dni przed
    ewentualnym terminem przedłużenia? mBank chyba ma takie terminy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-11-04 15:53:34
    Od: martin <m...@g...com>

    On Nov 4, 4:11 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A nie jest tak, że taka informacja musi wpłynąć min. te 30-60 dni przed
    > ewentualnym terminem przedłużenia? mBank chyba ma takie terminy.

    90 _chyba_

  • 5. Data: 2008-11-04 21:00:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 90 _chyba_
    aż tyle to chyba nie, zazwyczaj jest to 45 dni - warto sprawdzić w
    regulaminie ekarty, ale 10 dni to z pewnością zbyt mało...

    nie słyszałem jeszcze o przypadku, że wykonanie transakcji miałoby
    anulować złożone wypowiedzienie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-04 23:32:59
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > aż tyle to chyba nie, zazwyczaj jest to 45 dni - warto sprawdzić w
    > regulaminie ekarty, ale 10 dni to z pewnością zbyt mało...

    Faktycznie, jest 60 dni. Mimo to pani w mLinii zapewniła, że po 31
    października nie będzie odnowiona.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.wyprawa.info

  • 7. Data: 2008-11-04 23:35:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Faktycznie, jest 60 dni. Mimo to pani w mLinii zapewniła, że po 31
    > października nie będzie odnowiona.

    ale nie wspomniała, że opłata nie zostanie pobrana?
    nie ma się co stresować, zapłaciłeś zgodnie z toip...

    --
    pozdrawiam
    RobertS