  • 11. Data: 2014-06-06 12:45:50
    Temat: Re: eKonto mBanku - już wkrótce płatne?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-06-06, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    > Ja w przypadku przymusowego przejścia do nowego systemu czy
    > wprowadzenia opłaty za konto, bez żalu pożegnam się z nimi. Konto leży

    [...]

    ---- cytat ----
    Wyłączenie poprzedniej wersji serwisu transakcyjnego

    Jest nam bardzo miło, że nowy serwis transakcyjny mBanku spotkał
    się z Twoim pozytywnym przyjęciem i aktywnie z niego korzystasz.

    Będzie on odbywał się stopniowo, a każdy klient zostanie indywidualnie
    poinformowany o dacie wyłączenia. W Twoim wypadku poprzedni serwis
    zostanie zamknięty do 24.06.2014 r.
    ---- cytat ----

    Takie coś? Ja nie używam starego, więc pewnie zostałem wytypowany
    szybciej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2014-06-06 14:10:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2014-06-05, S <a...@w...pl> wrote:

    >Jak się przyzwyczaić i trochę pobawić, to IMHO tak.

    Ale nadal wiele rzeczy jest ukrytych, trzeba pamietac gdzie najechac
    mysza zeby sie pokazalo itp.
    Przy czym - stary interfejs ma czesto taka sama funkcjonalnosc, tylko
    "brzydziej".
    A tam gdzie nie ma, tam mozna bylo dorobic, znacznie mniejszym
    kosztem.

    Chwalilem sobie pokazanie/porownanie oprocentowania lokat ... ale
    teraz i tak nie ma tam nic ciekawego, to po co porownywac :-)

    >Zakładkę dot. inwestycji mają dużo lepszą na przykład.

    Ceny akcji, a dokladniej certyfikatu funduszu, jakos nie widze. A
    jakis wykres z wahaniami kursu - pomarzyc dobra rzecz.
    A przeciez wydawaloby sie ze to podstawa.

    Innymi slowy - tak jak Microsoft - dwa kroki do przodu, krok do tylu,
    dziesiec krokow w bok.
    Ciut lepiej, ciut gorzej, ale najwazniejsze ze inaczej.

    Za to niedawno sprowalem obsluzyc z telefonu, a dokladniej ze starej
    Nokii .... porazka :-(
    No i kompletne pomylenie roznych ofert miedzy roznymi interfejsami -
    nowy pokazuje jedno, stary drugie, mobilny trzecie..

    J.