    From: "Pat" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: eMAX - jak licza %
    Date: Thu, 11 Nov 2004 00:39:15 +0100

    Schylilem sie w koncu po wieksze % i otworzylem konto eMAX w mB. I tak sie
    zastanawiam czy jesli zrobie przelew z eKonta na eMAX o 23.45 a potem o 0.15
    z powrotem na eKonto to zaliczy mi sie dzien na wyzej oprocentowanym koncie?
    Czy ktos wie jaka jest zasada? Wiem ze to troche idiotyczne, ale przy
    wiekszych kwotach moze miec znaczenie. Poza tym jesli mam zrobic tego typu
    przelew to zawsze mozna wykonac go o 15 minut wczesniej (lub pozniej w
    zaleznosci od kieunku przelewu), a zyskac cala dobe...

    pozdrawiam
    P.