  • 1. Data: 2005-06-30 20:51:58
    Temat: eMakler rusza (prawdopodobnie) 18 lipca!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank i Multibank otrzymały zgodę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na
    prowadzenie działalności maklerskiej. Zezwolenie obejmuje działalność
    maklerską związaną z obrotem akcjami, instrumentami rynku pieniężnego,
    kontraktami terminowymi i opcjami
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,12375

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-01 03:41:10
    Temat: Re: eMakler rusza (prawdopodobnie) 18 lipca!
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,12375

    niedawno zarzucono ci, że twoje wątki nie są rozwijane, więc rozwinę
    (chociaż niekoniecznie merytorycznie ;P)
    to wasze logo w favicon wygląda jak by monitor rozszczepiał wiązki R G B -
    otwórz sobie kilka zakładek z prnews (nie, to nie ma być krypa firefoxa i
    innych tabbed browsrów, ale lepiej widać jak jest kilka obok siebie tych
    ikonek) i spójrz krytycznym okiem - aż się chce regulować odbiornik :-))
    proponuję zmianę tej ikonki na jednokolorową, tak jak w oryginalnym logo

    pozdro
    trainer

  • 3. Data: 2005-07-01 06:44:26
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 05:41:10 +0200, trainer napisał(a):

    > to wasze logo w favicon wygląda jak by monitor rozszczepiał wiązki R G B -

    zupelnie nie wiem, o co chodzi. Owszem nie widac na tej ikonce liter PRN,
    ale IMHO nie jest to konieczne, a wyglada ladnie

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-07-01 16:33:56
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > zupelnie nie wiem, o co chodzi. Owszem nie widac na tej ikonce liter PRN,
    > ale IMHO nie jest to konieczne, a wyglada ladnie

    nie wiem jakiej uzywasz rozdzielczosci (ja 1024x768), u mnie to wyglada
    troche jak wyswietlane przez tv marki Rubin
    chociaz juz teraz jest lepiej (subiektywnie) - oczy sie przyzwyczaily -
    pewnie przed 6 rano człowiek jest większym estetą, a po pracy mu dynda :)))
    ide se kupic bro :))

    trainer