  • 1. Data: 2004-11-19 15:10:17
    Temat: eMax Plus vs. eMax Lokata
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Jakie teraz jest logiczne uzasadnienie zakładania eMax Lokaty?
    Czy nie powinni tego zlikwidować? Bo racjonalnie rzecz biorąc nikt nie
    powinnien obecnie skorzystać z takiej usługi, no chyba ze ma ponad 0.5mln
    zł, to wtedy oprocentowanie jest niby wyższe, chociaż jak wiemy, az tak do
    konca nie jest bo w Plus jest kapitalizacja co miesiac.
    Wiec czemu eMax Lokata jeszcze istnieje w mBank?

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 2. Data: 2004-11-19 15:41:42
    Temat: Re: eMax Plus vs. eMax Lokata
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnl2cl$c95$...@n...onet.pl,
    Adik <a...@i...pl>:
> [...]
    > miesiac.
    > Wiec czemu eMax Lokata jeszcze istnieje w mBank?

    Toz wlasnie o to chodzi, zeby bylo tam niskie oprocentowanie (zwiazane z
    eMax), bo tam jest sporo duzych lokat antybelkowych osob, ktore zaufaly
    mechanizmowi zwiazania ich oprocentowania z eMaksem (m.in. moje :-( )

    --
    Robert