  • 1. Data: 2004-08-27 08:24:50
    Temat: ebay i ekarta
    Od: "Jarek Słabuszewski" <m...@k...chip.pl>

    Witam! Bardzo prosze was o pomoc w moich przygodach z ebay'em.
    Zamowilem sobie karte z Mbanku ekarte. Przeczytalem dokladnie help, ale co w
    teorii, to w teorii... Nigdy nic nie kupowalem za pomoca karty, zawsze
    przelew lub zaliczenie, ale z USA to raczej odpada... :)
    Wiec mam nastepujace pytanie jakie formy platnosci moge dokonac za pomoca
    Ekarty? Na pewno za pomoca Western Union Auction Payments, a inaczej? Pay
    Pal odpada. Moglibyscie mi wytlumaczyc co to jest "Checkout" i nieraz w
    sposobie zaplaty za aukcje jest wyszczegolniona ikonka Visy, z czym to sie
    je? Bezposrednio moge zaplacic klientowi bez posrednikow (np Western Union)?
    Bardzo przepraszam jesli tematyka mojego postu tylko lekko dotyka tematyki
    grupy, ale bardzo prosilbym o odpowiedz.
    Z gory dziekuje!!!
    Jarek Słabuszewski