  • 1. Data: 2009-04-03 20:36:38
    Temat: ech... wywaliłem dzisiaj KGHM i źle zrobiłem
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W poniedziałek KGHM UP, ale ja się nie załapię.

    No cóż? Tak czasem na giełdzie wychodzi.

    Szkoda, że dzisiaj sprzedałem ten papierek, ojjjj szkoda.

    J.

  • 2. Data: 2009-04-03 20:41:17
    Temat: Re: ech... wywaliłem dzisiaj KGHM i źle zrobiłem
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Joachim pisze:

    > W poniedziałek KGHM UP, ale ja się nie załapię.
    >
    > No cóż? Tak czasem na giełdzie wychodzi.
    >
    > Szkoda, że dzisiaj sprzedałem ten papierek, ojjjj szkoda.

    Mógłbyś napisać, co skłoniło Ciebie do takich wniosków ?

    RM.

  • 3. Data: 2009-04-03 22:59:00
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim"

    > Szkoda, że dzisiaj sprzedałem ten papierek, ojjjj szkoda.

    Nie wiem.

  • 4. Data: 2009-04-04 17:13:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W poniedziałek KGHM UP, ale ja się nie załapię.
    >
    > No cóż? Tak czasem na giełdzie wychodzi.
    >
    > Szkoda, że dzisiaj sprzedałem ten papierek, ojjjj szkoda.

    Na tle reszty, to i tak jeden z najlepszych papierów. Reszta w dużej części
    jest nadmuchana spekulacyjnie, bez żadnego związku z wynikami firm. KGHM IMO
    może być wart nawet 70-100 zł.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-04-04 17:30:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gr8517$qa$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Na tle reszty, to i tak jeden z najlepszych papierów. Reszta w dużej
    > części jest nadmuchana spekulacyjnie, bez żadnego związku z wynikami firm.

    Napisz jak kupisz - będzie to dla innych sygnał do sprzedaży :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-04-04 19:22:38
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Napisz jak kupisz - będzie to dla innych sygnał do sprzedaży :)

    Mam bardzo dobre wyczucie na kupno, gorzej ze sprzedażą. To jest wynikiem
    świadomości głównego trendu, którym jest spadkowy. Mam przyjemniejsze
    zajęcia niż granie na akcjach w trendzie spadkowym, a kontraktami nigdy się
    nie zajmowałem.