  • 1. Data: 2009-04-04 07:17:33
    Temat: usd/pln
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    jakie typy? powiedzmy nanajbliższy miesiąc

    wróci na 3,70 jeszcze w ogóle?

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-04-04 13:20:30
    Temat: Re: usd/pln
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > wróci na 3,70 jeszcze w ogóle?

    Wróci dużo wyżej, ale raczej nie w najbliższym miesiącu. Myślę że do grudnia
    spokojnie 4,0 - 4,20 za USD zobaczymy.

    --
    AS

  • 3. Data: 2009-04-04 13:26:28
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Adam Sito wrote:

    > Wróci dużo wyżej, ale raczej nie w najbliższym miesiącu. Myślę że do
    > grudnia spokojnie 4,0 - 4,20 za USD zobaczymy.

    Ja mysle, ze do 4pln moze dobic. Jak sie skonczy aktualna korekta.

    --
    in

  • 4. Data: 2009-04-04 13:42:48
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Ja mysle, ze do 4pln moze dobic. Jak sie skonczy aktualna korekta.

    Skoro wszyscy trąbią o upadku dolara, to zapewne będzie mocniejszy niż się
    gawiedzi wydaje. Ostatnio w "mediach" widzę ostrą nagonkę na wyprzedaż
    zielonego bo niby upadek dolara, hiperinflacja i niewypłacalność rządu Łusa.
    Identyczna była rok temu na kredyty we franku i opcje walutowe, bo przecież
    zdaniem balceronów i innych głupoli złotówka miała się w nieskończonośc
    umacniać...

    Dla zainteresowanych - polecam tzw. trójkąt Kondratiewa. Daje dużo do
    myślenia.
    --
    AS

  • 5. Data: 2009-04-04 13:52:07
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    sorden wrote:

    > Ja mysle, ze do 4pln moze dobic. Jak sie skonczy aktualna korekta.

    Jesteśmy raczej świadkami odwrócenia trendu, a nie korekty. Na potwierdzenie
    ichimoku utworzone na kursach zamknięcia NBP. Kumo przebite...

    http://www.wrzuta.pl/obraz/xKO41vUSVq/

    Pzdr.
    --
    Marek

  • 6. Data: 2009-04-04 14:25:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Adam Sito wrote:

> [...]
    > gawiedzi wydaje. Ostatnio w "mediach" widzę ostrą nagonkę na wyprzedaż
    > zielonego bo niby upadek dolara, hiperinflacja i niewypłacalność rządu

    Dokladnie, dorzucajac troche fundamentow. USA to jest jednolite cialo, jedno
    panstwo i maja duzo wieksza mozliwowsc kontroli nad usd niz np. strefa Euro
    nad swoja waluta.
    Przy tym usd jest dystrybuowane na caly swiat, jako waluta globana. W
    zwiazku z tym ryzyko hiperinflacji jest duzo mniejsze niz sie wydaje.

    --
    in

  • 7. Data: 2009-04-04 14:26:27
    Od: sorden <s...@w...pl>

    mwojc wrote:

    > Jesteśmy raczej świadkami odwrócenia trendu, a nie korekty. Na
    > potwierdzenie ichimoku utworzone na kursach zamknięcia NBP. Kumo
    > przebite...

    Chodzilo mi o korekte na gieldach ;)

    --
    in

  • 8. Data: 2009-04-04 15:06:39
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jedno
    > panstwo i maja duzo wieksza mozliwowsc kontroli nad usd niz np. strefa

    Wyobraź sobie sytuację, że np. Grecja albo Italiano wychodzi ze eurozony (a
    to wcale nie takie nierealne). Kurs leci 10 figur w dwie godziny.

    > Przy tym usd jest dystrybuowane na caly swiat, jako waluta globana. W
    > zwiazku z tym ryzyko hiperinflacji jest duzo mniejsze niz sie wydaje.

    USD jest także oficjalną walutą w wielu innych krajach jak Salwador, Timor
    Wschodni czy Wielka Brytania (Brytyjskie Wyspy Dziewicze), a kursy wielu
    kolejnych są połączone z USD na sztywno, dzieki czemu inflacja dolarowa jest
    zakotwiczona w tych własnie krajach. Nie maja one jakiegoś wielkiego
    znaczenia gospodarczego, ale jednak zawsze jakieś...

    --
    AS

  • 9. Data: 2009-04-04 15:29:37
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Adam Sito wrote:

    > Wyobraź sobie sytuację, że np. Grecja albo Italiano wychodzi ze eurozony
    > (a to wcale nie takie nierealne). Kurs leci 10 figur w dwie godziny.

    Nie inaczej. Wystarczy, ze wspomna, ze mysla o wyjsciu - to wystarczy. W
    realne wyjscie i rozpad Euro poki co nie wierze.

> [...]
    > jest zakotwiczona w tych własnie krajach. Nie maja one jakiegoś wielkiego
    > znaczenia gospodarczego, ale jednak zawsze jakieś...

    Tak, Argentyna jest zdaje sie na sztywno z dolarem.
    No i te rezerwy walutowe w USD, Chiny/Japonia itd. ;)

    --
    in

  • 10. Data: 2009-04-04 16:00:14
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Nie inaczej. Wystarczy, ze wspomna, ze mysla o wyjsciu - to wystarczy. W
    > realne wyjscie i rozpad Euro poki co nie wierze.

    Jeszcze jedna tura zamieszek w Grecji i myslę że usłyszymy takie info.
    Zobacz na pribaltikę (Litwa, Łotwa, Estonia), co się tam dzieje. A ich
    głupie rządy zamiast osłabiać walutę to sobie zafundowały ERM2. Efekt - w
    dobie gigantycznego kryzysu litwini wykupują wszystkie sklepy w Suwałkach, a
    miejscowi robole masowo idą na bruk. Eurogratulacje.

    --
    AS