  • 1. Data: 2013-07-09 15:33:26
    Temat: elektroniczne wyciągi bankowe a adres posiadacza rachunku
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    pytanie do osób które podały swojemu bankowi inny adres
    wysyłki niż adres zameldowania - czy bank na elektronicznym
    wyciągu podaje adres zameldowania czy adres korespondencji?

    na razie ustaliłem, że mBank podaje na wyciagu samo imię
    i nazwisko oraz email i NIE PODAJE adresu (żadnego!)

    a jak jest w innych bankach?

    szczególnie interesuje mnie inteligo i pocztowy

  • 2. Data: 2013-07-09 15:36:03
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    mała errata

  • 3. Data: 2013-07-09 19:57:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sebastian wrote:
    > mała errata

    Inteligo: adres do korespondecji

  • 4. Data: 2013-07-12 14:53:00
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > szczególnie interesuje mnie inteligo i pocztowy

    pocztowy drukuje adres korespondencyjny w nagłówku
    elektronicznego wyciągu bankowego. Co więcej, bank
    pocztowy pozwala każdemu z wyciągów przyporządkować
    inny adres email oraz inny adres korespondencyjny.