  • 21. Data: 2009-02-03 22:00:26
    Temat: Re: emocje były , udałosi
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > W takim razie jestes pierwszym czlowiekiem jakiego znam, ktoremu pasuje
    > hiperinflacja.
    >
    > D.

    Coś przekręciłeś. Nie napisałem, ze mi pasuje hiperinflacja. Powiedziałem,
    żebyś się o mnie nie martwił, że dam sobie radę w takich warunkach. Dałem
    sobie na przełomie '80 i '90 to dam sobie i teraz. Przeżyłem 30 lat prlu
    hiperinflację denominację i nigdy mi się tak dobrze nie działo jak dziś.
    Dam radę. Ważne, że ustaliliśmy, że nie ma powodów do obaw. Rozumiem to, że
    horrory to popularny gatunek pop kultury dlatego telewizyjne wiadomości go
    uprawiają. Strachy przyciągają publiczność, a publiczność reklamodawców.
    Ale wszyscy wiedzą, że to tylko kino-teatr.

  • 22. Data: 2009-02-03 22:08:53
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 3 Feb 2009 21:28:53 +0100, "Dieter" <d...@a...pl>
    wrote:

    >W takim razie jestes pierwszym czlowiekiem jakiego znam, ktoremu pasuje
    >hiperinflacja.

    A kiedy, wg. Ciebie, czeka nas hiperinflacja?

    --
    z/svc

  • 23. Data: 2009-02-03 22:16:47
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ok, dasz sobie rade ale 90% ludzi nie i zostana z makulatura nazywana
    zlotym.

    D.

  • 24. Data: 2009-02-03 22:17:38
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie wiem, nie badalem tego jeszcze.

    D.

  • 25. Data: 2009-02-03 22:25:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Ok, dasz sobie rade ale 90% ludzi nie i zostana z makulatura nazywana
    > zlotym.
    >
    > D.
    Troszeczkę dramatyzujesz. Wszyscy przez to przeszliśmy. I nawet od tego
    zrobiło się nas więcej. Uspokój się, jakoś to przetrzymamy. Już się tak nie
    martw bo ci się jeszcze na zdrowie rzuci. I szkoda by była realna. Od czasu
    do czasu porozmawiaj z ludźmi, którzy nie mają żadnego kontaktu z giełdą.
    popytaj jak im się żyje, nie o to co usłyszeli czy przeczytali tylko jak im
    się żyje. Od razu Ci się chumor poprawi.

  • 26. Data: 2009-02-03 22:27:52
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Ja rozmawiałem z ludźmi, którzy mieli kredyt hipoteczny
    akurat jak u nas szalała hiperinflacja.
    Żyło im sie naprawdę ch...

  • 27. Data: 2009-02-03 22:42:34
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Polacy nie lubia sie chwalic bieda, wstydza sie jej. Wola sie zadluzyc po
    uszy, aby tylko nie dac po sobie poznac, ze cos nie gra w ich budzecie
    domowym. Polowa mlodych zapieta jest nadal w TFI kupione na gorce i w
    kredyty w CHF, a perpektywa utraty pracy bardzo realna.

    D.

  • 28. Data: 2009-02-03 23:04:51
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 3 Feb 2009 23:27:52 +0100, "koklusz" <s...@g...com>
    wrote:

    >Ja rozmawiałem z ludźmi, którzy mieli kredyt hipoteczny
    >akurat jak u nas szalała hiperinflacja.
    >Żyło im sie naprawdę ch...

    Właśnie, jak to wtedy wygląda? Ja za młody jestem na to, aby takie
    rzeczy pamiętać.

    Jak wygląda kredyt hipo w takiej hiperinflacji jeśli ten kredyt jest w
    PLN, a jak jeśli jest w walucie?

    --
    z/svc

  • 29. Data: 2009-02-03 23:23:38
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Ja to pamiętam z lat średnio rozgarniętego młodzieńca ;)...
    Ale moi znajomi zbyt mocno pamiętają, by zapomnieć
    w ciągu pół roku z 8 mln (ówczesnych) zrobiło się 27 mln (ów..)
    bylo ostre zaciskanie pasa.

    Innym natiomiast z 10 mln wzrosło do 500.. tutaj zaciskania pasa się nie
    powiodło..

  • 30. Data: 2009-02-04 03:18:57
    Od: "Eizoman" <e...@v...pl>

    > Pare miesiecy temu na forum wgtfx pisalem, ze usd bedzie po 6 pln, a w lecie
    > 2008 na tym forum pisalem, ze najgorzej w Polsce bedzie w grudniu 2009.
    >

    > D.

    To gdzie w takim razie bedzie frank? po 4,5-5zl?
    przeciez to bedzie katastrofa