  • 1. Data: 2010-07-15 15:29:39
    Temat: eur/dol ??
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    czy możecie skomentować dzisiejsze zachowanie pary eur/dol ? może to wynik
    realizacji zysków na CL.F

  • 2. Data: 2010-07-15 17:13:22
    Temat: Re: eur/dol ??
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    tomek wrote:

    > czy możecie skomentować dzisiejsze zachowanie pary eur/dol ? może to wynik
    > realizacji zysków na CL.F

    Ja tam nie wiem, ale jakiś czas temu kupiłem longa żeby zagrać na coś co
    wyglądało mi jak odwrócony RGR i się nie zawiodłem. Teraz doszliśmy gdzieś
    do poziomu realizacji tej formacji, więc chyba na tym poziomie wzrost się na
    chwilę zatrzyma.

  • 3. Data: 2010-07-15 20:00:34
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-07-2010 o 17:29:39 tomek <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czy możecie skomentować dzisiejsze zachowanie pary eur/dol ? może to
    > wynik realizacji zysków na CL.F

    od południa wyrażnie w górę :)
    To wynik chciwości i strachu.

    Na 3m wygląda dość ładnie, symetria.