  • 1. Data: 2010-04-01 19:31:24
    Temat: eurchf
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    o interwencji snb pisza dzisiaj, a ja zachecam do zerknięcia na wykres 30
    lat. Wiem, euro ma krótsza historię, ale frank nie.
    Wygląda to jak dramatyczna obrona przed wyjsciem z kanału. Punkt niezly,
    tylko po co było wczesniejsze szarpanie to nie wiem.
    Nie bardzo też wierze w skutecznosc tej obrony, pamietajac o historii z
    funtem.
    Z drugiej strony gra na osłabienie powinna być łatwiejsza dla emitenta.
    Co Wy sądzicie ?
    Z.

  • 2. Data: 2010-04-01 19:48:12
    Temat: Re: eurchf
    Od: cos <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-01 21:31, Zbyszek pisze:

    > Z drugiej strony gra na osłabienie powinna być łatwiejsza dla emitenta.
    > Co Wy sądzicie ?
    > Z.

    drukowac i jeszcze raz drukowac :p

  • 3. Data: 2010-04-15 09:37:01