  • 1. Data: 2010-02-26 20:58:24
    Temat: euro/pln
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    Jak myślicie ,czy trend umacniania złotówki jest kolejnym przygotowaniem do
    ataku na nia jak w 2008 czy jest on faktycznie odzwierciedleniem jej siły /
    w co osobiście wątpie / ? Do jakiego minimum nasi mędrcy mogą doprowadzic
    cene euro argumentując codziennie różnymi związkami przyczynowymi - do
    wplywu zorzy polarnej na wartość złotówki włącznie.Pytam bo mam dużą ilośc i
    chyba trochę / trochę to jest mało powiedziane/ przespałem czas
    sprzedawania.Dzięki za sugestie i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-02-26 21:04:14
    Temat: Re: euro/pln
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 26 Lut, 21:58, "lex" <w...@v...pl> wrote:
    > Jak my licie ,czy trend umacniania z ot wki jest kolejnym przygotowaniem do
    > ataku na nia jak w 2008 czy jest on faktycznie odzwierciedleniem jej si y /
    > w co osobi cie w tpie / ? Do jakiego minimum nasi m drcy mog doprowadzic
    > cene euro argumentuj c codziennie r nymi zwi zkami przyczynowymi - do
    > wplywu zorzy polarnej na warto z ot wki w cznie.Pytam bo mam du ilo c i
    > chyba troch / troch to jest ma o powiedziane/ przespa em czas
    > sprzedawania.Dzi ki za sugestie i pozdrawiam.

    to tylko AT

    wykres monthly

    2 równoległe kreski pokazują kanał spadkowy do którego może lecz nie
    musi dojechać kwotowanie

    proste

    w odpowiednim momencie long na NDF i zarabiamy

  • 3. Data: 2010-02-26 21:12:15
    Od: fatso <f...@n...com>

    lex wrote:
> [...]
    > chyba trochę / trochę to jest mało powiedziane/ przespałem czas
    > sprzedawania.Dzięki za sugestie i pozdrawiam.

    Wlasnie wrocilem z Pomrocznej. Zylem tam jak maly krolik, tym razem za
    pieniadze wyjete
    z WGPW. Gdyby bylo inaczej to wzialbym niezle w dupe bo zlotowka
    rosnie znowu w stos. do funta.
    Polska, jak sie wydaje, ma nadal dobra passe. Waluta danego kraju to w
    ostatecznym rachunku
    wskaznik sily jego gospodarki. A ze gospodarka polska radzi sobie
    calkiem dobrze ostatnio to
    sila rzeczy zlotowka musi sie umacniac. Euro jest obciazone przez
    kryzys finansowy u pieciu swin(PIGS:
    Portugal,Italy,Greece,Spain). Niech sie tam mecza w banku europejskim ze
    swiniami, na razie lepiej sie
    nie pchac w to bagno. Wzrosnie zlotowka to kazdego bedzie stac na
    wakacje w Grecji. Za sto zlotych
    pastuchy beda wam obciagac pracia na plazy. U nich to normalka od
    tysiecy lat a zlotowke mocno
    polubia.

    fatso

  • 4. Data: 2010-02-26 21:36:54
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    Dzięki ! Wiem że się udzielasz na tej grupie i masz wiedzę - śledzę od
    dłuższego czasu wasze wymiany poglądów , ale to co mi napisałeś niestety nie
    daje mi jasnej odpowiedzi gdyz AT to dla mnie czarna magia bo giełdą się
    interesuję ż czysto " kobiecej ciekawości ". Jeżeli możesz jaśniej to b.
    proszę za co dziękuję .Pozdrawiam

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...