  • 1. Data: 2008-11-27 08:37:14
    Temat: eurobank i okres promocyjny 7,07 %, wpadka w umowie?
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam,
    otrzymalem wczoraj umowe od kuriera z eurobanku o prowadzenie rora.
    Jest tam wymienione oprocentowanie 7,07% oraz informacja kiedy moze zostac
    zmienione:
    1.zmiana stawki WIBOR3M
    2.zmiana rentownosci bonow skarbowych
    3.zmiana stopy oprocentowania kredytu lombardowego nbp
    4.zmiana stopy oprocentowania kredytu redyskontowego nbp
    5.zmiana stopy rezerwy obowiazkowej ustalanej przez nbp
    6.zmiana poziomu inflacji
    w tych przypadkach nie jest wymagana zmiana umowy.
    Nie jestem w temacie jezlei chodzi o te pojecia, dlatego chcialbym sie zapytac,
    czy do ktoregos znich wchodzi okres zakonczenia promocji ? :)

  • 2. Data: 2008-11-27 08:56:33
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    autor pisze:
> [...]
    > Nie jestem w temacie jezlei chodzi o te pojecia, dlatego chcialbym sie zapytac,
    > czy do ktoregos znich wchodzi okres zakonczenia promocji ? :)

    NBP zmienila stopy tak ?

    No to eurobank zmienia na 1,0% i moze nam pan skoczyc :)

    --
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-11-27 08:56:47
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

  • 4. Data: 2008-11-27 09:15:40
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@...pl> napisał(a):

    > c,
    >
    > NBP zmienila stopy tak ?
    >
    > No to eurobank zmienia na 1,0% i moze nam pan skoczyc :)

    jedno ale, chyba musi byc jakies powiazanie pomiedzy kierunkiem zmiany
    oprocentowania a decyzja NBP? :) zreszta NBP zmienilo teraz a nie w styczniu.

  • 5. Data: 2008-11-27 09:51:05
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:gglofs$nc8$1@inews.gazeta.pl...
    > jedno ale, chyba musi byc jakies powiazanie pomiedzy kierunkiem zmiany
    > oprocentowania a decyzja NBP? :) zreszta NBP zmienilo teraz a nie w
    > styczniu.

    a jaki to ma związek? skoro napisali że oprocentowanie może się zmienić jak
    stopy się zmienią.
    Warunek pozwalający im na zmianę oprocentowania wystąpił i teraz oni mogą
    ustalić sobie nowe oprocentowanie rachunku bez aneksowania umowy. (zupełnie
    dowolnie - no chyba że są jeszcze jakieś inne punkty umowy dotyczące tego
    tematu)

    --
    pozdr
    P.

  • 6. Data: 2008-11-27 13:27:11
    Od: otrov <o...@w...pl>

    autor pisze:
    > Jest tam wymienione oprocentowanie 7,07% oraz informacja kiedy moze zostac
    > zmienione:
    > 1.zmiana stawki WIBOR3M
    [..]
    > w tych przypadkach nie jest wymagana zmiana umowy.
    > Nie jestem w temacie jezlei chodzi o te pojecia, dlatego chcialbym sie zapytac,
    > czy do ktoregos znich wchodzi okres zakonczenia promocji ? :)

    Zobacz sobie na stronę http://wibor.money.pl/
    Jak się uważnie przyjrzysz, to zauważysz, że WIBOR3M zmienia się każdego
    dnia roboczego (a przynajmniej ze świecą szukać takiego dnia, kiedy się
    nie zmienił) :-)

    o.

  • 7. Data: 2008-11-27 16:01:47
    Od: " 666" <u...@w...eu>