  • 1. Data: 2008-11-26 18:23:15
    Temat: Jak wykorzystać nadwyżkę kredytu?
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Witam.

    Sprawa jest następująca. Kredyt przyznany na 100% wartości mieszkania. W
    tym momencie wypłacono 90% kredytu - pozostało 10%. W międzyczasie
    okazało się, że mieszkanie jest około 1m kwadratowy mniejsze i jest już
    kilkumiesięczna obsuwa terminu oddania - głównie spowodowana użeraniem
    się z urzędem gminy (budynek 11cm za wysoki, postawione słupy
    oświetleniowe bez zgody - takie 1,5 metrowe latarenki...)
    Tak, czy inaczej najprawdopodobniej zostanie troszkę z tego kredytu i o
    tę sumę przepisowo bank obniży mi całkowitą kwotę kredytu... ja
    chciałbym jednak inaczej :)
    W jaki sposób załatwić z deweloperem, żeby pozostawić ten większy metraż
    i wspaniałomyślnie zrzec się obniżki kwoty z powodu niedotrzymania
    terminu... i tę nadwyżkę wykorzystać np na remont?
    Wpisać do aneksu, że deweloper zobowiązuje się w ustalonej cenie
    mieszkania wyposażyć mieszkanie w .... ?
    Czy macie jakieś pomysły - żeby później nikt nie miał nieprzyjemności -
    żeby zatrzymać te pieniążki?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-11-26 18:38:57
    Temat: Re: Jak wykorzystać nadwyżkę kredytu?
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Simon_di_Gaddo pisze:

    > Czy macie jakieś pomysły - żeby później nikt nie miał nieprzyjemności -
    > żeby zatrzymać te pieniążki?

    Boszzzz....ale masz problemy. Chcesz, żeby ktoś z grupy poszedł
    pogadać za Ciebie do dewelopera? Jeśli masz problem z takim drobiazgiem,
    to jak Ty poradzisz sobie z zarobieniem na ten kredyt???

  • 3. Data: 2008-11-26 21:07:25
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Cubus pisze:
    > Boszzzz....ale masz problemy.

    "Boszzzz"? Może "BoShE"?

    > Chcesz, żeby ktoś z grupy poszedł pogadać za Ciebie do dewelopera?

    Wydaje mi się, że sprecyzowałem o co mi chodzi. Najwyraźniej masz
    problemy z czytaniem, albo rozumieniem tego co czytasz.

    > Jeśli masz problem z takim drobiazgiem, to jak Ty poradzisz sobie z zarobieniem na
    ten kredyt???

    A co Cię to interesuje? Kim jesteś, żeby to oceniać? Jedynym problemem
    są ludzie z ograniczoną wyobraźnią potocznie zwani...

  • 4. Data: 2008-11-27 07:55:06
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Simon_di_Gaddo" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób załatwić z deweloperem, żeby pozostawić ten większy metraż i
    > wspaniałomyślnie zrzec się obniżki kwoty z powodu niedotrzymania
    > terminu... i tę nadwyżkę wykorzystać np na remont?

    można dać mu łapówkę albo tradycyjnie pójść do niego z flachą

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2008-11-27 08:29:13
    Od: "Samurai" <s...@s...onetkasuj.plkas>

    > Tak, czy inaczej najprawdopodobniej zostanie troszkę z tego kredytu i o tę
    > sumę przepisowo bank obniży mi całkowitą kwotę kredytu... ja chciałbym
    > jednak inaczej :)

    U mnie mieszkanie okazalo sie 0,4m mniejsze od szacowanego i dostalem zwrot
    1,4tys (kiedys byly inne ceny...)... przy podpisywaniu aktu u notariusza
    poproszono mnie o moj numer konta na ktore deweloper przelal nadwyzke.
    Kredyt byl na 100% wartosci + prowizja ;-)
    Z banku przez dwa lata nikt sie nie odezwal, a mi sie zwyczajnie nie chcialo
    tego zalatwiac - wyszedlem z zalozenia, ze w razie czego jak bank bedzie
    chcial to mu po prostu dam te pieniadze, a tak moze jeszcze aneksy i inne
    duperele... znajac bezsensowne podejscie w bankach to gotowi jeszcze raz
    analizowac zdolnosc kredytowa dla mniejszego kredytu ;-)
    Bank dostal kopie aktu notarialnego i jakos sie nie dopatrzyl... zreszta
    mnie to nie dziwi, bo w samej umowie bylo tyle bledow lacznie ze zlym moim
    numerem pesel, ktore na biezaco prostowalem przed podpisaniem, ze juz mi sie
    nie chcialo nastepnego problemu przechodzic przez to, ze mieszkanie jest
    mniejsze...