  • 31. Data: 2003-10-07 13:30:14
    Temat: Re: eurobank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > ktore jego argumenty są w twojej ocenie niesprawiedliwe? ja takich
    > nie znalazlem

    Te, ze ma byc za darmo, bo jak nie to jest zdzierobank. Nie uwazam, ze 1 zl
    to jest fortuna, a argument, ze sie wpadnie przez to w niedozwolony debet
    nie przemawia do mnie

    > ja natomiast tak uważam - wystarczy że przynoszę im moje pieniądze

    To juz nie jest za free - bo bank zarabia :)
    Tyle, ze tutaj pojawia sie pytanie ile tych pieniedzy przyniesiesz?
    Mysle, ze powinno byc jak w Mille teraz:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3416
    Czyli przelewasz pensje > 1500 zl - masz za free. Korzystasz z czegos tam -
    masz za free.
    Przynoszenie pieniedzy nie jest zadnym argumentem jesli klient jest
    niedochodowy dla banku ;)

    > nieprawda - zamożni ludzie bronią każdego grosza i kłócą się tak samo
    > jak ci co nie posiadaja wiele na rachunkach (żeby nie było jestem
    > byłym bankowcem)

    Wiem, kim jestes przeciez :D
    Tyle, ze zamozni _moga_ sobie na to pozwolic z tego wzgledu ze maja wieksza
    sile przetargowa. I bank moze sobie pozwolic, zeby np. poza jedna oplata
    wszystko pozostale bylo za free.
    I tak nawiasem mowiec - dlaczego piszesz, ze mijam sie z prawda? Ja
    napisalem, ze najwiecej krzyku robi drobnica - z twojej wypowiedzi, nie
    wynka, zeby klocili sie bardziej? :) A wlasnie - jesli juz - to napisz z
    wlasnego doswiadczenia - kto sie bardziej wyklocal - ci mniej bogatsi, czy
    ci bardziej? ;)

    > to są tylko twoje pobozne życzenia jak na razie :)

    He, he - no przyznaje sie - chce tam sobie zalozyc dla potestowania konto, a
    bez dostepu przez inet konto dla mnie jest bezuzyteczne ;)

    > tutaj również się z tobą Amra nie zgodzę - jaki jest ten nowy Euro
    > Bank każdy widzi i nie ma co próbować go upiększać

    Ale ja nie upiekszam.
    Powiedz mi tylko skad to przekonanie, ze bank musi miec wszystkie kanaly
    dostepu, zajeb*** lokalizacje placowek, super wnetrza, wszystko bezplatne,
    super oprocentowanie depozytow i kredytow?
    Bo ja nie rozumiem tego. Bank ma prznosic akcjonariuszom/wlascicielowi zysk.
    to, ze Tobie sie nie podoba wcale nie oznacza, ze bank nie zacznie zaraz
    zarabiac na siebie nawet z takimu uslugami. I tyle, a moze az tyle ? :)

  • 32. Data: 2003-10-07 13:53:54
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > Posadzajac mnie, ze mi placa za ich obrone i pytaniem dlaczego ja tak bronie
    > tego banku.

    to jest Twoja zbyt daleko idaca nadinterpretacja.

    > To ty zaczales ten watek, wiec ja sie pytalem dlaczego o tym banku z takimi
    > argumentami?

    kazdy watek jest o jakims banku na tej grupie. ten jest o tym. z punktu
    widzenia klienta pobieranie oplaty za sprawdzanie stanu swoich finansow jest
    absurdem. z punktu widzenia banku sprawa moze wygladac tak: wprowadzamy oplate
    za ta usluge i jak beda chetni to zaplaca a jak okaze sie, ze faktycznie
    przegielismy pale to oplate zniesiemy. tak jak niektore banki zniosly oplate za
    wyplate ze swoich bankomatow:) i imho przegieli z deczka.

    > Tak jak wiekszosc bankow. Dalej nie rozumiem twojego stanowiska. Czy
    > probowales jak to jest, jak na koncie masz mniej niz 1 zl, ze piszesz, ze
    > bank pozwoli na przekroczenie salda? Jesli nie, dlaczego tak piszesz?

    bank pozwala na przekroczenie salda lecz najczesciej z winy systemu. kiedys
    bylem w takiej sytuacji: posiadajac konto w pekao sa posiadalem takze karty
    visa i master. ja uzywalem visy a pelnomocnik master. na obie byl jeden,
    wspolny limit. jednego dnia wyplacilem z bankomatu 20k a drugiego dnia
    pelnomocnik wyplacil tez 20k. i za kilka dni okazalo sie, ze zostal
    przekroczony limit o 10k. nikt nie chcial wyludzac pieniedzy od banku a
    pelnomocnik i ja nie bylismy w kontakcie w momencie robienia wyplat wiec
    bralismy za stan rzeczywisty to, co pokazywal bankomat. i musze powiedziec, ze
    bank zachowal sie wyjatkowo przyjaznie bo nie cofnal oplate karna za
    przekroczenie limitu ze wzgledu na dluga dotychczasowa wspolprace i moje
    wyjasnienia, ze nie moge byc obciazony za opoznienia systemu:) nadwyzke
    oddalismy niezwlocznie. ale w roznych bankach rozne mialem przygody i nie
    zawsze bylem zadowolony:)

    > Dla mnie jest logiczne, ze
    > bank wprowadza taka oplate w bankomacie (bo zajmujesz miejsce przy
    > bankomacie - na ktore czekaja ludzie - wiec za to plac - wiem, ze trudne do
    > przelkniecia, ale logiczne)

    idac tym tropem wszystko moze byc za oplata:) ale logiczne jest, ze ktos uzywa
    i blokuje bankomat skoro jest klientem danego banku. i nie uwazam aby wszystko
    mialo byc za free bo daleki jestem od tego ale akurat ta oplata nie miesci mi
    sie w glowie:) myslac w ten sposob supermarkety moglyby wprowadzic oplate za
    parkowanie na niestrzezonym a nawet oplate przy kasie bo inni przez ciebie
    musza czekac w kolejce:)

    > Gromadzisz, czy tylko teoretyzujesz?
    > Dostep masz swobodny. Ludzie od dawien dawna zyli bez swiadomosci ile
    > konkretnie maja kasy na koncie i dobrze bylo. Jesli to ci nie odpowiada -
    > nie zakladasz konta, ale trudno wypowiadac sie za innych, ktorzy wala to?

    no wlasnie, wolisz aby ludzie nie mieli swiadomosci.

    > Ale przesadzanie o banku juz w
    > tej chwili jest dla mnie zbyt pochopne! :)

    nie przesadzam o banku. nie podoba mi sie tylko ta oplata.

  • 33. Data: 2003-10-07 14:05:21
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > Wiem, kim jestes przeciez :D

    :))))))))))
    A wlasnie - jesli juz - to napisz z
    > wlasnego doswiadczenia - kto sie bardziej wyklocal - ci mniej bogatsi, czy
    > ci bardziej? ;)

    ci bardziej i ci "internauci" :)))))))))

    > Bo ja nie rozumiem tego.

    prawdę mówiąc to się trochę zawiodłem - oczekiwałem czegoś na wyższym poziomie
    ale może masz rację - poczekajmy i zobaczmy czy z tego brzydkiego kaczątka coś
    wyrosnie :)

  • 34. Data: 2003-10-07 14:29:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bd wrote:
    > nie przesadzam o banku. nie podoba mi sie tylko ta oplata.

    Mnie tez. Sama oferta tez mi sie zupelnie nie podoba - z kredytow jakbym juz
    korzystal to z pewnoscia nie u nich :) ale ze tak powiem - nie skreslam go,
    tym bardziej, ze w obliczu wiekszych bankow i ich oplat, to 1 zl to pikus ;)
    No ale - podobnie jest z roznymi ofertami. Ja i ty nie skorzystamy ze SKOKU
    czy Providenta- a przeciez SKOKI to jakos 700 tysiecy klientow i calkiem
    sporo depozytow. A one nawet nie oferuja w wiekszosci kart platniczych,
    przelewow, stanu rachunku i tak dalej.
    Jesli jest miejsce to Eurobank sie z pewnoscia utrzyma - ja uwazam, ze jest
    miejsce, uwazam, ze nie bede jego klientem (bo testowanie to tylko
    testowanie ;), ale jednak dla wielu osob to bedzie super miejsce....

    A jak czytam ksiazke M. Wisniewskiej "Sceny z zycie bankowego" to w ogole
    juz mi sie poglady rewiduja :)))

    No coz punklt widzenia klientow jest zupelnie inny niz kadry zarzadzajacej.

  • 35. Data: 2003-10-07 14:48:23
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

> [...]
    zl
    > to jest fortuna, a argument, ze sie wpadnie przez to w niedozwolony debet

    hłe hłe
    ciekawe czy przemówi do Ciebie jak nieświadomie powstanie taki debet a Ty
    sie o tym dowiesz po kilku dniach, monitem, a po kilku miesiącach okaże się
    że z tego powodu nie możesz dostac wyższej kwoty kredytu bo widniejesz w
    spisach dłużników, MiG'u itp...

  • 36. Data: 2003-10-07 15:43:55
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > a przeciez SKOKI to jakos 700 tysiecy klientow i calkiem
    > sporo depozytow. A one nawet nie oferuja w wiekszosci kart platniczych,
    > przelewow, stanu rachunku i tak dalej.

    oj wiem jaka jest rzeczywistosc w kraju nad wisla. moja siostra pracuje w pkbp
    i mowi, ze niektorzy ludzie nawet chcieli zwracac karty bo oni pieniedzy ze
    sciany wyplacac nie beda:)))