    From: "bd" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank
    Date: 7 Oct 2003 15:53:54 +0200

    > Posadzajac mnie, ze mi placa za ich obrone i pytaniem dlaczego ja tak bronie
    > tego banku.

    to jest Twoja zbyt daleko idaca nadinterpretacja.

    > To ty zaczales ten watek, wiec ja sie pytalem dlaczego o tym banku z takimi
    > argumentami?

    kazdy watek jest o jakims banku na tej grupie. ten jest o tym. z punktu
    widzenia klienta pobieranie oplaty za sprawdzanie stanu swoich finansow jest
    absurdem. z punktu widzenia banku sprawa moze wygladac tak: wprowadzamy oplate
    za ta usluge i jak beda chetni to zaplaca a jak okaze sie, ze faktycznie
    przegielismy pale to oplate zniesiemy. tak jak niektore banki zniosly oplate za
    wyplate ze swoich bankomatow:) i imho przegieli z deczka.

    > Tak jak wiekszosc bankow. Dalej nie rozumiem twojego stanowiska. Czy
    > probowales jak to jest, jak na koncie masz mniej niz 1 zl, ze piszesz, ze
    > bank pozwoli na przekroczenie salda? Jesli nie, dlaczego tak piszesz?

    bank pozwala na przekroczenie salda lecz najczesciej z winy systemu. kiedys
    bylem w takiej sytuacji: posiadajac konto w pekao sa posiadalem takze karty
    visa i master. ja uzywalem visy a pelnomocnik master. na obie byl jeden,
    wspolny limit. jednego dnia wyplacilem z bankomatu 20k a drugiego dnia
    pelnomocnik wyplacil tez 20k. i za kilka dni okazalo sie, ze zostal
    przekroczony limit o 10k. nikt nie chcial wyludzac pieniedzy od banku a
    pelnomocnik i ja nie bylismy w kontakcie w momencie robienia wyplat wiec
    bralismy za stan rzeczywisty to, co pokazywal bankomat. i musze powiedziec, ze
    bank zachowal sie wyjatkowo przyjaznie bo nie cofnal oplate karna za
    przekroczenie limitu ze wzgledu na dluga dotychczasowa wspolprace i moje
    wyjasnienia, ze nie moge byc obciazony za opoznienia systemu:) nadwyzke
    oddalismy niezwlocznie. ale w roznych bankach rozne mialem przygody i nie
    zawsze bylem zadowolony:)

    > Dla mnie jest logiczne, ze
    > bank wprowadza taka oplate w bankomacie (bo zajmujesz miejsce przy
    > bankomacie - na ktore czekaja ludzie - wiec za to plac - wiem, ze trudne do
    > przelkniecia, ale logiczne)

    idac tym tropem wszystko moze byc za oplata:) ale logiczne jest, ze ktos uzywa
    i blokuje bankomat skoro jest klientem danego banku. i nie uwazam aby wszystko
    mialo byc za free bo daleki jestem od tego ale akurat ta oplata nie miesci mi
    sie w glowie:) myslac w ten sposob supermarkety moglyby wprowadzic oplate za
    parkowanie na niestrzezonym a nawet oplate przy kasie bo inni przez ciebie
    musza czekac w kolejce:)

    > Gromadzisz, czy tylko teoretyzujesz?
    > Dostep masz swobodny. Ludzie od dawien dawna zyli bez swiadomosci ile
    > konkretnie maja kasy na koncie i dobrze bylo. Jesli to ci nie odpowiada -
    > nie zakladasz konta, ale trudno wypowiadac sie za innych, ktorzy wala to?

    no wlasnie, wolisz aby ludzie nie mieli swiadomosci.

    > Ale przesadzanie o banku juz w
    > tej chwili jest dla mnie zbyt pochopne! :)

    nie przesadzam o banku. nie podoba mi sie tylko ta oplata.