  • Data: 2011-06-26 20:17:08
    Temat: euronet - bankomat pożarł kartę
    Od: "marcin" <m...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Wkładam dziś kartę do bankomatu, bankomat wciąga kartę i wyświetla niebieski
    ekran "nieczynny". Dzwonię na ufolinię, pani wykonuje restart bankomatu.
    Przez kwadrans różne windowsowe ekrany - nie wiedziałem, że restart trwa tak
    długo. Po restarcie - nadal niebieski ekran "nieczynny", tyle że na dole
    ekranu pojawiło się jeszcze "on-line". Bankomat mały, produkcji AT&T.
    Kolejny telefon do euronetu - pan wysłuchał i przełączył od razu do banku
    celem zastrzeżenia karty. Ciekaw jestem, kiedy karta wróci - dwa tygodnie ?

    Dotychczas bankomaty euronetu oddawały mi kartę, drukowały kwit wypłaty... a
    pieniędzy nie otrzymywałem. Tak zdarzyło mi się dwa razy - czas powrotu
    środków na konto ponad miesiąc (blokada znikała, środki rozliczano jako
    wypłacone).

    Tak więc straciłem niepowtarzalną szansę udziału w loterii ełronetu ;]

    pozdr