  • Data: 2010-01-25 13:20:35
    Temat: expander - opinie o skuteczności
    Od: "jan kowalski" <0...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Parę dni temu zetknąłem się z opinią (może być stronnicza, ponieważ mówiła to
    ew. konkurencja - pośrednik bankowy u developera) że w przypadku Expandera
    ładnie wygląda kontakt wstępny i wstępne szacunki, ale skuteczność już nie tak
    Klienci którzy wzięli kredyt nie przez developera a próbowali przy pomocy
    Expandera, i tak w większości wracali, ponieważ nie dostawali kredytów.

    Tak więc jakie są doświadczenia grupowiczów?

    p.s. zastanawiałem się na którą grupę to wysłać, ale chyba pbb jest najlepsze
    - w końcu kwestia ściśle bankowa...