  • 1. Data: 2009-08-19 09:46:56
    Temat: fatso ale te Twoje ferrum jedzie
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    dlaczego nie powiedziales ...?

  • 2. Data: 2009-08-19 12:34:59
    Temat: Re: fatso ale te Twoje ferrum jedzie
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h6ghmg$bg$1@inews.gazeta.pl...
    > dlaczego nie powiedziales ...?

    Ach ta polska bezinteresowna złosliwość... przecież pisał, że to sprzedał
    koło miesiąca temu na forum bankiera albo tu.

  • 3. Data: 2009-08-19 23:14:10
    Od: fatso <f...@n...com>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "jan kowalski" <m...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h6ghmg$bg$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Ach ta polska bezinteresowna złosliwość... przecież pisał, że to
    > sprzedał koło miesiąca temu na forum bankiera albo tu.
    Sprzedalem i teraz tylko sie pienic moge.
    Ale poradzilem mojej Mondrusi i ona teraz oczekuje ze sprzeda zakupione
    kiedys po 12` zl akcje za 30 zl.
    Moze za miesiac? ten chujek hinduski z Londynu, Mittal czy jak mu tam,
    podobno chce kupic firme co robi polskie rurki, dla niego 30 zl
    za akcje to tyle co splunac.

    fatso