  • 11. Data: 2007-03-20 20:38:30
    Temat: Re: finanse domowe - pomocy - jaki program
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kudlaty wrote:

    > jesli ktos ma argumenty przeciw to zapraszam do dyskusji

    Cena za excela.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-03-20 20:41:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2007 21:38:30 +0100,
    osoba podpisana: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:

    > Cena za excela.

    Ale zdaje się, że OO ma (w tym kontekście) wszystkie zalety Excela, bez
    tej wady...

    KJ

  • 13. Data: 2007-03-20 20:58:39
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > Cena za excela.

    open office?

    PG

  • 14. Data: 2007-03-21 06:37:28
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ale zdaje się, że OO ma (w tym kontekście) wszystkie zalety Excela, bez
    > tej wady...

    Oczywiście że tak, jednak autor chciał argumentów dla excela to podałem :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-03-21 09:24:26
    Od: Olek Mały <o...@t...pl>

    thinkXtra napisał(a):
    > Czesc,
    >
    > potrzebuje jakiegos programu do zarzadzania finansami domowymi: chodzi
    > przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy" do
    > placenia. Bo juz sie gubie.
    Zaloguj się lub załóż konto na google (nie mail-owe, tylko takie jako
    użytkownik ich produktów). Jest tam takie coś jak Google Kalendarz. W
    kalendarzu tym można aktywować powiadomienia na komórkę (SMS), które są
    całkowicie za free.
    W kalendarzu możesz wpisywać zdarzenia (z dowolną datą, okresowe, itp),
    a do każdego zdarzenia powiadomienie (od kilku dni do 5 minut wstecz). O
    odpowiedniej porze (tak jak ustawisz) dostaniesz powiadomienie sms.

    Pozdrawiam,

  • 16. Data: 2007-03-31 17:23:49
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 20 Mar 2007 21:38:30 +0100, Bartosz 'bart' Nowakowski
    <b...@h...net> wrote:

    >Cena za excela.

    No to Open Office Calc. Działa jak Excel a bezcenny :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2009-10-16 11:38:06
    Od: "bartek0483" <bartek0483@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Wypróbuj program \"BUDŻET DOMOWY\". Pobierzesz go ze strony
    http://www.fineco.pl/budzet_domowy.php . Ja używam i jestem bardzo zadowolony :)