  • 1. Data: 2009-11-12 17:29:04
    Temat: forex i RSS
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Witam,

    Czy znacie jakieś strony www, które udostępniają aktualne kursy walut
    na forexie poprzez RSS? Nie musi być częstej aktualizacji, ale musi
    być darmowe.
    Znacie coś takiego?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 2. Data: 2009-11-17 16:28:11
    Temat: Re: forex i RSS
    Od: KubaS <s...@g...com>

    On 12 Lis, 18:29, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > pozdrawiam, Zbylut
    > * Usenet news. Learn what you know, share what you don't *

    Netdania.com

    Polecam
    Kuba

  • 3. Data: 2009-11-23 20:03:00
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    KubaS zapodal(a):

    > Netdania.com

    dzięki, niestety nie udało mi się na tej stronie znaleźć kanału RSS z kursami
    walut...

    --
    pozdrawiam, Zbylut