  • 1. Data: 2009-11-12 16:41:57
    Temat: sprzedajemy?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Wygląda na idealny podwójny szczyt na S&P500. Ale poczekajmy do końca ;)

  • 2. Data: 2009-11-12 17:16:11
    Temat: Re: sprzedajemy?
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 12 Lis, 17:41, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Wygląda na idealny podwójny szczyt na S&P500. Ale poczekajmy do końca ;)

    Teraz (18:00) jest obrona byków, linia wzrostów poprowadzona od 02.11
    ES.F na stooq.pl 1H ładnie to widać (najlepiej namalować dwie
    równoległe)

    Zobaczymy co tam rynek wymyśli :)

  • 3. Data: 2009-11-12 20:31:11
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    z.googlegroups.com...
    wrote:
    > Wygląda na idealny podwójny szczyt na S&P500. Ale poczekajmy do końca ;)

    Teraz (18:00) jest obrona byków,

    A teraz jest 30 minut do końca sesji i byki się nie obroniły.

  • 4. Data: 2009-11-12 20:38:54
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 12 Lis, 21:31, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
> [...]
    z41g2000yqz.googlegroups.com...

    > Teraz (18:00) jest obrona byków,
    >
    > A teraz jest 30 minut do końca sesji i byki się nie obroniły.

    Szczerze mówiąc chciałbym, żeby się nie obroniły :)

    A 30 minut to kawał czasu.
    Jutro do 08:30 też kawał czasu.

    EURUSD jest bardziej zdecydowany w działaniu + OIL + GOLD

  • 5. Data: 2009-11-12 22:35:10
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    macieks wrote:

    > Szczerze mówiąc chciałbym, żeby się nie obroniły :)

    Ja w każdym razie zamknąłem długie. Nie lubię czekać na odpalanie stopów ;P

  • 6. Data: 2009-11-13 07:08:27
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Po zamknieciu NYSE S&P500 zaczyna rosnac az do ponownego jej otwarcia. PGE i
    PKB III kw. pobudzily nasza gielde do wzrostu. Slyszalem, ze szykuje sie
    debiut Polkomtel-a i duza emisja nowych akcji Banku Milenium co tez wplywa
    dodatnio na na wzrost FW20.

    Leszek

  • 7. Data: 2009-11-13 11:52:32
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    Wygląda na idealny podwójny szczyt na S&P500. Ale poczekajmy do końca ;)

    Rynki akcji pompowane gigantycznymi pieniędzmi funduszy spekulacyjnych rosną
    od lutego/marca 2009r. (a giełda w Chinach nawet od listopada 2008r.) i ani
    myślą wchodzić w fazę korekty.
    Wielu znanych analityków prognozowało większą korektę we wrześniu, później w
    październiku, w listopadzie a teraz już prawie nikt nie wierzy w korektę do
    grudnia lub nawet stycznia 2010r.
    Nawet tacy znani analitycy jak S.Dębowski czy W.Białek zupełnie pogubili się w
    tej nietypowej hossie.

  • 8. Data: 2009-11-13 12:18:39
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 13 Lis, 12:52, " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > grudnia lub nawet stycznia 2010r.
    > Nawet tacy znani analitycy jak S.Dębowski czy W.Białek zupełnie pogubili się w

    "carry trade" na dolarze
    Trochę opisane tutaj
    http://pb.pl/2/a/2009/11/13/Rekordowa_gotowka_idzie_
    na_rynki_akcji?readcomment=1#comment

    Podoba mi się ostatnie zdanie:
    '- Czy rynek może się cofnąć o 10 proc.? Pewnie. Czy to jest problem?
    Nie - powiedział. '

    Tak jak gram na wzrosty, nie boję się też grać na spadki.
    Ale w głowie zawsze jest myśl: BYK ma potężną broń.

  • 9. Data: 2009-11-13 13:57:20
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do
    > grudnia lub nawet stycznia 2010r.
    > Nawet tacy znani analitycy jak S.Dębowski czy W.Białek zupełnie pogubili

    Ale cos takiego, jako poważną mozliwość, prognozował Szczepanik.
    Przynajmniej w czerwcu w Zakopcu.
    Wszyscy bardziej podkreslali scenario negatywne, on połozył nacisk zeby
    wziąć pod uwage że to może byc już nowa hossa z odcięciem spóźnialskich.
    I jak zawsze, co mi się bardzo podoba, wskazywał warunki negacji.

  • 10. Data: 2009-11-13 14:40:54
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Poniżej prognoza P.Kuczyńskiego, uznanego w latach 2007-2009 za największego
    polskiego guru giełdy.

    http://bankier.tv/video/Nikomu-nie-zalezy-na-spadkac
    h-49208.html