  • 11. Data: 2003-07-24 16:32:16
    Temat: Re: gdzie haczyk?
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pik-net.pl>

    > http://www.e-transfers.com/1.htm
    > raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?

    A może to kolejny oscylator? Analizując taką sytuacje: wyciągam z bankomatu
    PKO 1000zl (za darmo, bo tak mam) i zaraz je wplacam (za darmo) w kasie
    mojego banku, ktory jest obok pieniadze mi sie rozmnażają, bo mój bank
    księguje je od razu a wiec mam na koncie wiecej i tak przynajmniej na kilka
    dni.

    Ppraktyka pokazuje, ze obciążenia z PKO przychodzi 3 a czasem nawe 5 dni
    pozniej i a co najciekawsze, ze ksiegowane jest to z datą przyjścia.

    Oprocentowanie teraz jest małe, więc musiałbym duzo się nabiegać aby zarobic
    ale policzmy: dziennie 20 kursów po 1500zl to jest 30 000,-. Opoznienie 3
    dni wiec na koncie mam okolo 100 000zl. To razy powiedzmy 4% daje 4 tysiace
    rocznie. Mało.

    A moze po prostu ktos wymyslil taką metodę bez latania pomiędzy bankomatem a
    kasą - wystarczy tylko klikac.

    Kiedyś analizowałem jak przeliczane są USD na PLN jak się to robi na koncie
    w CITI-banku. Kurs jest okropny, ale można to zrobić tylko klikając w
    CITIonline.. I tu ciekawostka - jak sie zamienia male kwoty, rzecy 12 gr na
    1 cent i na odwrot, to przy niektorych kursach mozna na zaokrągleniu zarobić
    na operacji 1 gr.
    Kumpel napisał skrypy co mu klikal i klika i w ten sposob ciezko pracujac
    zarobil na CITI calą złotówke. Jakby tak serwery i łacza byly szybsze to kto
    wie ... moze na tym by sie dalo zarobic.

    Pamiętajcie, że Inteligo to teraz PKO a tam wszystko jest możliwe.

    W.

    PS. moje rozwazania to moje rozwazania i one niz nie zmieniają: ten adres to
    przekręt łapiących naiwnych na jakieś oszustwo.

  • 12. Data: 2003-07-24 18:07:58
    Od: "Dj" <l...@o...pl>

> [...]
    >
    > PS. moje rozwazania to moje rozwazania i one niz nie zmieniają: ten adres
    > przekręt łapiących naiwnych na jakieś oszustwo.

    no coz- przyznaje ze pierwszy raz sie spotykam z takim tokiem myslenia--ale
    to nawet moze miec sens
    a co do opoznien w ksiegowaniu w inteligo--to raczej sie nie zgodze
    ksiegowanie nastepuje natychmiast,
    a wiem bo gdy wyciagam kase z bankomatu--to po jakiejs minucie
    juz dostaje sms od inteligo, o tym ze zostala zaksiegowana wyplata z
    bankomatu
    i natychmiast suma srodkow dostepnych na rachunku jest pomniejszona o kwote
    wyplacona z bakomatu

    pozdrawiam DJ

  • 13. Data: 2003-07-25 06:11:06
    Temat: nowości na stronie
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > znalazlam takie "cóś"
    > http://www.e-transfers.com/1.htm
    > raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?
    > TMK

    Dzisiaj się wszystko wyjasniło, wiele nowości na stronie
    http://www.e-transfers.com/opis.rtf

    najlepsze:
    1. Utrzymanie konta to 0,99 zł miesięcznie (po wpłaceniu co najmniej 100
    zł i wyłączeniu po założeniu serwisu powiadamiania SMS o zmianach na
    kącie),
    ~~~~

    Co proponujmy? Znany od 50 z górą lat system MLM - Multi Level Marketing
    (marketing wielopoziomowy STOSOWANY z powodzeniem przez takie firmy jak
    AVON, AMWAY i wiele inny ) w zupełnie innej wersji:
    3. MY wysyłamy na twoje konto 13 zł,

    4. Ty wysyłasz po 2 zł na pięć podanych poniżej kont i zostawiasz sobie 3 zł
    jako nagrodę za "ciężką" pracę,

  • 14. Data: 2003-07-25 06:17:54
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "TMK" napisał w wiadomości ...
    > znalazlam takie "cóś"
    > http://www.e-transfers.com/1.htm
    > raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?

    No i sprawa się rypła - strony już nie ma. Zawistni rodacy
    utrupią każdą inicjatywę!!!! Tyle miejsc pracy poszło w dym!!!
    ;)))))))

  • 15. Data: 2003-07-25 14:44:54
    Temat: Re: nowości na stronie
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 25 Jul 2003 08:11:06 +0200, tatko1971 <t...@p...onet.pl>
    napisał:

    > najlepsze:
    > 1. Utrzymanie konta to 0,99 z? miesi?cznie (po wp?aceniu co najmniej

    Tak, ale pozniej:

    3. Wszystkie operacje na kącie

    Operacje na kącie.... wpisz początek numeru kąta Inteligo

    Samochwała w kącie stała....

    M.

  • 16. Data: 2003-07-25 16:02:39
    Od: "D0m3L" <d...@...pl.NOSPAM>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > No i sprawa się rypła - strony już nie ma. Zawistni rodacy
    > utrupią każdą inicjatywę!!!! Tyle miejsc pracy poszło w dym!!!
    > ;)))))))

    25.VII - 18:02 - Działa.

  • 17. Data: 2003-07-25 19:33:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "D0m3L" <d...@...pl.NOSPAM> wrote in message

    > 25.VII - 18:02 - Działa.

    Hehe... uwielbiam takie rzeczy... ;)

    <cite>
    6. Znajdujesz następną osobę chętną do zarabiania w ten sposób (Możesz
    wysyłać e-maile na grupy dyskusyjne, w wyszukiwarce wpisz początek numeru
    kąta Inteligo (zawsze jest ten sam - 50 10205558 1111 i po nim 16 cyfr
    ^^^^^
    </cite> http://www.e-transfers.com/opis.rtf

    Maciej

  • 18. Data: 2003-07-26 15:04:04
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

> [...]
    > 1500zl to jest 30 000,-. Opoznienie 3 dni wiec na koncie mam
    > okolo 100 000zl. To razy powiedzmy 4% daje 4 tysiace rocznie. Mało.

    A limity dzienne to jak obejdziesz :) ?
    Taki oscylatorek rzeczywiscie jest możliwy w niektórych bankach nie
    rozrozniajacych daty operacji od daty ksiegowania ale limity na wyplaty
    gotowkowej zwykle zmiejszaja zyskownosc takiej zabawy to pomijalnego
    poziomu

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 19. Data: 2003-07-28 09:18:56
    Od: l...@p...onet.pl

    Jak to gdzie ?
    Dostajesz 13,- zł. Przesyłasz 5 x 2,- zł. Zostaje ci się 3,- zł.
    Następnie nowo zwerbowanemu pracownikowi (przez Ciebie oczywiście)
    musisz (Ty!) przesłać 13,- zł !!!
    << 7. Bardzo ważne jest żeby każdy nowo pozyskany pracownik naszej firmy dostał
    dokument który właśnie czytasz i KONIECZNIE przelej 13 zł na jego konto ZANIM
    zacznie dla Ciebie pracować.>>
    W tym momencie jesteś do tyłu 10,- zł.
    A dalej ? Dobrze jak ten zwerbowany przez ciebie pracownik ?!!! wyśle Ci
    2,- zł i tak dalej...
    Piramida

  • 20. Data: 2003-07-30 07:51:58
    Od: aeon flux <n...@n...com>

    jo44 <jo44@to_precz.go2.pl> wrote:

    > Dla mnie pralnia.

    jaka pralnia. to klasyczna nielagalna piramida.
    w latach '80 kupa ludzi biegala na poczte z drukami bo dala
    sie wciagnac.