  • 1. Data: 2006-04-12 18:45:10
    Temat: gdzie historia operacji na rynku międzybankowym?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Na interii w kursach walut można zobaczyć kilkadziesiąt ostatnich operacji
    walutowych np. EUR/PLN

    Czy gdzieś można tych operacji zobaczyć więcej? np. z 3 ostatnich dni?

    Jakie są średnie obroty na rynku międzybankowym np. na EUR/PLN?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 2. Data: 2006-04-12 20:44:01
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Nikt nie publikuje takich informacji, ponieważ są one conajmniej poufne.
    Jedyne co mozesz zobaczyć to historę kursu. Niektóre platformy umozliwiaja
    tez podgląd wolumenu transakcji, ale należy pamiętać że dotyczy on tylko
    banku dostawcy platformy a nie całego rynku.
    W Polsce wolumen mozna zobaczyć na platformie Xtrade.
    Arek

  • 3. Data: 2006-04-12 21:21:32
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e1joq0$96d$1@news.dialog.net.pl,
    niejaki(a): turczy z adresu <t...@f...pl> napisał(a):

    > Nikt nie publikuje takich informacji, ponieważ są one conajmniej
    > poufne. .............

    hmmm.. a dlaczego są poufne?
    przecież kursy akcji i kontrakty są jawne?

    pytam z ciekawości - jest mi to w sumie obojętne :)

  • 4. Data: 2006-04-12 21:31:59
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Bo do tego rynku dostęp mają naprawdę baaardzo grube ryby, a one nie lubią
    się chwalić.
    Zaden bank nie pozwoli sobie na publikację danych o transakcjach swoich i
    swoich najlepszych klientów.
    Pozatym kursy są dostępne. Poufne są natomiast transakcje, ich strony,
    wolumen itp. Jedyną jawna rzecza jest kurs.