  • 11. Data: 2003-10-26 21:42:49
    Temat: Re: gdzie konto dla studenta?
    Od: "Rachwalski A" <r...@g...pl>

    nie napisalem ze nie jest dobry w przypadkuy czestego korzystania
    sam korzystam czesto i obecnie uwazam mbank za najlepszy bank na rynku

    napisalem "jesli nie bedziesz czesto korzystal z konta" bo z tego co
    zrozumialem zainteresowany szuka konta tylko po to zeby moc otrzymywac
    stypendium

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-10-26 21:52:18
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    sas <s...@p...pl>:

    > prawa a kosztuje tylko 3,99. To jedyny koszt za "prowadzenie"
    > konta.Dostajesz kartę Visa Electron.

    > Polecam,
    > bo znam z autopsji. studiowałem dogłębnie oferty pozostałych banków,

    Postudiuj jeszcze swoje, bo w kilku miejscach masz luki w wiedzy.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-10-26 21:55:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > Postudiuj jeszcze swoje, bo w kilku miejscach masz luki w wiedzy.

    a mnie sie podoba ;) Bo powoli odradzaja sie "wojny" Inteligo vs mBank i
    odwrotnie :D

  • 14. Data: 2003-10-26 22:00:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 26 Oct 2003 22:55:52 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > a mnie sie podoba ;) Bo powoli odradzaja sie "wojny" Inteligo vs mBank i
    > odwrotnie :D

    Myslisz, ze swieze pokolenie wchodzi do akcji? Summer'89?
    ;-)

    M.

  • 15. Data: 2003-10-26 22:00:56
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnhfti$mph$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > a mnie sie podoba ;) Bo powoli odradzaja sie "wojny" Inteligo vs
    > mBank i odwrotnie :D

    Mozna to tak nazwac - wojna informacyjna, czyli czysta dezinformacja.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-10-26 22:23:44
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> nagryzmolił(a)
    w news:bnhf1a$kka$1@news.onet.pl :

    > ych - ale za przelewy sie placi, token platny (nie wiem czy znowu jest
    > dostepny dla studentow), wznowienie karty chyba jednak cos kosztuje (a
    > moze sie myle?).

    Teraz aż 25zł za wznowienie VE/Maestro sobie każą płacić. Rozbój w biały
    dzień.
    Ja korzystam bo jest darmowe i do tego biorę euro<26 (tańsze niż wersja
    "niebankowa").

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyslij swoja relacje i wygraj roczna prenumerate
    "Podrózy". Szczególy na www.tramping.slask.prv.pl

  • 17. Data: 2003-10-26 23:04:45
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Tu wrzucem fragment taryfki:

    Opłaty i prowizje:
    - wyciąg wysyłany raz w miesiącu pocztą - Bez opłat
    - przelew w kanałach elektronicznych na rachunek w innym banku - 0,5 zł/1,5

    - zlecenia stałe na rachunek w innym banku - 0,5 zł
    - wypłata gotówki w kraju w bankomacie nie należącym do BZ WBK S.A. kartą
    VISA Electron, Maestro i Euro<26 Maestro - 5 zł
    - polecenie zapłaty - 1 zł

    To polecenie zapłaty to wg mnie granda. Powinno być za friko - przecież robi
    sie praktyznie samo.

    A wracając do głównego pytania autorki/autora to chyba najważniejsze
    kryterium to bliskość bankomatu. Te 0,5 zł za przelew da się przeżyć.
    Aha, usługi BZWBK24 są za darmo w wersji pasywnej (max. 9 zdefiniowanych
    rachunków). Token już kosztuje.

    Pzdv.
    Jaca

  • 18. Data: 2003-10-26 23:24:45
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >bnhfti$mph$...@n...onet.pl,

    >Mozna to tak nazwac - wojna informacyjna, czyli czysta dezinformacja.

    Widać jednak może nie tyle Twoje luki ile sposób podejscia do tematu. Ja nie
    zamierzałem i nie zamierzam prowadzić żadnej wojny m-dzy klientami Inteligo i
    mBanku. Jestem i tutaj i tutaj klientem i filozofia mBanku mi po prostu
    zupełnie nie odpowiada. W moim odczuciu to gorsze rozwiązanie ale to moje
    prywatne zdanie jako uzytkownika i tego i tego banku. Nie wiem więc kto tutaj
    ma luki i traktuje ten dialog poważnie a kto niepoważnie. Może zacząłbys się
    wypowiadać na ten temat, gdybys przetestował odbydwa produkty bankowe? Łatwiej
    byłoby ci wówczas mówić o tych lukach ...? :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 19. Data: 2003-10-26 23:39:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    sas wrote:
    bankowe? Łatwiej
    > byłoby ci wówczas mówić o tych lukach ...? :-) --

    Napisales "To jedyny koszt za "prowadzenie" konta" - 3,99 za SMSy, a nie
    doliczyles 99 groszy za miesac za karte + zamrozone 100 zl lub 4,99 zl +
    0,99 zl za przelew.

    Nie sa to moze jakies duze koszty, ale wiadomo jak jest ze studentami ;)
    Kasa nie smierdza, a 100 zl zablokowane czasami boli :D

  • 20. Data: 2003-10-26 23:40:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jaca wrote:
    > A wracając do głównego pytania autorki/autora to chyba najważniejsze
    > kryterium to bliskość bankomatu. Te 0,5 zł za przelew da się przeżyć.

    Nooo w Millennium tez place 0,5 zl i idzie eliksirem, a nie 3 dni robocze...
    ;)