  • 21. Data: 2003-10-27 06:49:49
    Temat: Re: gdzie konto dla studenta?
    Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>

    DZIEKUJE!!!
    Wszystkim dziekuje zatrak wyczerpujaca dyskusje na interesujacy mnie temat
    :))
    Dowiedzialam sie sporo i powoli podejmuje decyzje.

    Aha-studiuje w Lublinie i w mieszkam 15km od Lublina, a na uczelni full
    najrozniejszych bankomatow.

    Dziekuje jeszcze raz :) Porzadni z Was Ludzie :)
    Pozdrawiam-PA
    KasiaA

  • 22. Data: 2003-10-27 07:44:21
    Od: "Duke" <b...@p...wp.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Napisales "To jedyny koszt za "prowadzenie" konta" - 3,99 za SMSy,

    Wiem że się czepiam ale serwis sms kosztuje 4,99 zł/miesiąc. :-)

  • 23. Data: 2003-10-27 08:15:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Duke wrote:
    > Wiem że się czepiam ale serwis sms kosztuje 4,99 zł/miesiąc. :-)

    he he he ;) ale to juz nie moj blad, ja tylko powtorzylem ;)

  • 24. Data: 2003-10-30 01:17:54
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "sas" <s...@p...pl> skribis:

    >Witaj, zdecydowanie polecam konto Inteligo.

    chyba ci za to placa...

    >kraju (aż 1700). Dostęp przez internet i przyjazność uzytkowania konta, jakiej
    >nie oferuje zaden inny bank w kraju.

    mbank jest lepszy ;p

    >Konto jest bezpłatne,

    g... prawda, 99 gr za miesiac - bo przeciez podajesz jako argument duza
    liczbe bankomatow :)

    >kartę Visa Electron.

    > Sam jestem posiadaczem konta od początku istnienia banku

    jakiego banku? PKO? ROTFL. Łżesz jak najęty.

    >lepszej. Sprawdziłem również na własnej skórze mBank. Tragedia w jakości
    >obsługi klienta. Zawodzą tam podstawowe sprawy,

    czy to czyn nieuczciwej konkurencji?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{