  • 11. Data: 2007-10-15 20:22:43
    Temat: Re: gdzie najszybciej dostane numer konta online
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    news:fevng6$2qh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W którym banku online najszybciej przydzielą mi numer konta przez
    > internet?
    >
    > oprócz tych
    > mBank
    > Inteligo
    > Mulitbank
    > BPH
    >
    > Jest możliwość aby w tym samym dniu kiedy złoże wniosek?

    jest możliwość załatwić to w 1 dzień ale nie przez internet
    Jak w ING założysz konto OKO i kupisz karte przedplaconą
    to po powrocie do domu masz już działający dostęp internetowy do konta

    niestety konto wymaga podpisu twojego i wizyta w banku zawsze bedzie
    szybsza
    niz poczta lub kurier
    *** blad ***

  • 12. Data: 2007-10-15 21:08:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 15 Oct 2007 13:11:58 -0700, krzysztofsf wrote:

    > Mozliwe - ale czy przy zakladaniu online, ktos uzyska odrazu ten
    > numer, tak, zeby mogl wplacic? Komunikaty sa zwykle typu "Twoj wniosek
    > zostal przyjety" a z kolei przed infolinia sie jeszcze nie
    > zidentyfikuje. Mozesz podac konkretny przyklad banku, ktory po
    > zalozeniu rachunku online podaje taka informacje?

    Jak już zostało wspomniane w tym wątku wydaje mi się, że numer można dostać
    od ręki w mBanku, tyle, że trzeba zadzwonić do nich - sam zakładałem konto
    u nich już dawno temu, więc głowy teraz nie dam.
    Ponadto konto w mBanku można otworzyć telefonicznie - wówczas już nie
    powinno być żadnych problemów z identyfikacją.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2007-10-15 21:16:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 23:08, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Ponadto konto w mBanku można otworzyć telefonicznie - wówczas już nie
    > powinno być żadnych problemów z identyfikacją.

    Zakladanie telefonicznie? No tak, tu moze byc mozliwosc zapytania sie
    na koniec o numer nowopowstalego konta, konczac operacje jego
    zakladania - nie scisla procedura, jak przy wypelnianiu formularzy
    przez internet.

    To zapewne do listy mozna dodac Lukasbank, bo widzialem u nich rowniez
    opcje zalozenia konta przez telefon

  • 14. Data: 2007-10-15 22:02:11
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 14:41:30 +0200, bbl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > W którym banku online najszybciej przydzielą mi numer konta przez internet?

    Zakładając on-line w ING od razu dostajesz nr konta.
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 15. Data: 2007-10-15 23:34:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak już zostało wspomniane w tym wątku wydaje mi się, że numer można dostać
    > od ręki w mBanku

    Nie można, a ściślej już nie można.
    widać mieli dość problemów z nie do końca aktywnymi kontami ...

  • 16. Data: 2007-10-16 11:15:37
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > W którym banku online najszybciej przydzielą mi numer konta przez internet?

> [...]

    W ING dostaniesz numer konta zaraz po złożeniu wniosku (sprawdzone w
    marcu br.)