  • 1. Data: 2006-08-05 13:10:26
    Temat: gdzie odlozyc wyplate?
    Od: krst <k...@k...krst>

    Witam, gdzie waszym zdaniem najlepiej odkladac pieniadze z wyplaty?
    Chodzi mi o np. lokate, na ktora moznaby bylo wpłacac (badz sama by
    pobierała)
    czesc pieniedzy z wyplaty.

    Jak na razie to znalazlem emax plus z mbanku i w Polbanku konto
    oszczedzajace.

  • 2. Data: 2006-08-05 13:32:22
    Temat: Re: gdzie odlozyc wyplate?
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "krst" wrote in message

    > Jak na razie to znalazlem emax plus z mbanku i w Polbanku konto
    > oszczedzajace.

    ja polecam emax+ korzystam z tego i nie ma problemu
    tylko trzeba pamiętac że bez prowizji można wypłacić tylko raz w miesiącu
    ale wypłaca sie kiedy chce i ile sie chce bez uszczerbku w procentach

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com