  • 1. Data: 2005-02-06 15:08:43
    Temat: gdzie oszczędności? - prośba o poradę
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Hejka

    Chciałbym prosić Was o poradę w kwestii ulokowania skromnych
    oszczędności. Próbowałem sam się rozejerzeć, ale banków oraz ich ofert
    jest multum i ciężko w tym się troszkę rozeznać :/

    Warunki:
    - na początek mam do wyłożenia ok. 8k.
    - co miesiąc chciałbym kilkaset złotych dopłacać.
    - ważne, bym mógł w razie konieczności pieniądze wycofać.
    - czas - max. 1 rok.

    Interesuje mnie mniejszy, ale pewny zysk. Co byście polecili w tej materii?

    Dzięki za pomoc

    --
    Witiia

  • 2. Data: 2005-02-06 16:46:42
    Temat: Re: gdzie oszczędności? - prośba o poradę
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Witiia napisał(a):
> [...]
    > - czas - max. 1 rok.
    >
    > Interesuje mnie mniejszy, ale pewny zysk. Co byście polecili w tej materii?

    eMAX Plus w mBanku?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 3. Data: 2005-02-06 20:23:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cu5bss$d4$1@news.onet.pl...
    > Hejka
    > - co miesiąc chciałbym kilkaset złotych dopłacać.
    > - ważne, bym mógł w razie konieczności pieniądze wycofać.
    > - czas - max. 1 rok.
    OKO w ING w stosunku do mBanku lepsze, jedna wyplata lub przelew/mies.
    bezplatna; w mbanku musisz placic za przelew 0,5zl., ING dla samego konta
    oszczedn. jest lepszym rozwiazaniem, duza liczba placowek i wplata na to
    konto (gotowkowa) bez prowizji.

  • 4. Data: 2005-02-06 21:59:56
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 16:08:43 +0100, Witiia naskrobał(a):

> [...]
    > - czas - max. 1 rok.
    >
    > Interesuje mnie mniejszy, ale pewny zysk. Co byście polecili w tej materii?

    OKO w INGu - na razie nic lepszego nie ma przy tych założeniach.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org