  • 11. Data: 2007-11-04 17:32:21
    Temat: Re: gdzie platnosc w internecie za rachunki
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > O zl :)

    Czyli przelewając KK na swój ROR mogę zarobić odsetki sponsorowane przez
    bank?

    /*-+

  • 12. Data: 2007-11-04 17:59:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > Czyli przelewając KK na swój ROR mogę zarobić odsetki sponsorowane przez
    > bank?

    Czy przelew z KK na ROR to jest placenie rachunku ? Aczkolwiek na dobra
    sprawe to przeciez nie da sie tego sprawdzic do kogo i jaki rachunek
    nalezy wiec byc moze ze sie da.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-11-04 18:31:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lis, 18:24, Wojciech Nawara <

    > There's no free lunch. Wierzysz, e kto pokrywa by prowizj za Ciebie?

    Citi pokrywa.
    Ale moga odejsc od tego z dnia na dzien, bo jest to w ramach "promocji
    bezterminowej".
    Ktos wie, jako % dostepnego limitu karty, lub tez ile najwiecej
    kwotowo, mozna sobie przelac z karty Money.pl BZWBK ? Jak wygladaja
    ograniczenia?

  • 14. Data: 2007-11-04 19:19:49
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Aczkolwiek na dobra sprawe to przeciez nie da sie tego sprawdzic do kogo i
    > jaki rachunek nalezy wiec byc moze ze sie da.

    Właśnie to miałem na myśli.

    /*-+

  • 15. Data: 2007-11-04 19:19:58
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:
    > On 4 Lis, 18:24, Wojciech Nawara <
    >
    > Citi pokrywa.

    Ale ja mówiłem o czymś zupełnie innym.

  • 16. Data: 2007-11-04 19:25:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lis, 20:19, Wojciech Nawara

    > Ale ja mówi em o czym zupe nie innym.

    Mozliwe :)
    Wypowiedzi w watku wypaczkowaly wielowatkowo i moglem nie odniesc sie
    scisle do waskiej tresci skierowanej do konkretnego posta, a ogolnie
    do "darmowych obiadow" przy przelewach.

    Czy ktos wie cos moze na temat limitow przy przelewach z KK Money.pl ,
    o ktore pytalem sie post wyzej?

  • 17. Data: 2007-11-04 19:32:43
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > Ktos wie, jako % dostepnego limitu karty, lub tez ile najwiecej
    > kwotowo, mozna sobie przelac z karty Money.pl BZWBK ? Jak wygladaja

    2500 zł dziennie, nie wiem czy można ten limit zmienić
    A z udziwnień to np max. 27 transakcji bezgotówkowych dziennie. Na każdą
    usługę inne hasło (można zmienić) plus PIN do kart czyli na dzień dobry 5
    haseł do zapamiętania! A i tak po zdefiniowanie rachunku zewnętrznego
    odsyłają do oddziału. W informacji wyczytałem, że do konta dają jakiś token
    z klawiaturą na hasło.
    Bank nie posiada jednego numeru telefonu, (typowej infolini czy tam
    hotline) w zależności od tego jaką informacje chcemy uzyskać musimy dzwonić
    po inne numery.
    Strona www raczej ok, nie mam jeszcze transakcji wykonanych kartą.

    W każdym razie jest to dosyć zakręcone jak na jedną kartę kredytową

  • 18. Data: 2007-11-04 20:07:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lis, 20:32, quwert <q...@x...gazeta.pl> wrote:

    > W ka dym razie jest to dosy zakr cone jak na jedn kart kredytow

    Dziekuje, za wyczerpujaca odpowiedz.

    czyli gorna granica 2500 za 3 zl jako koszty przelania.
    Laczac to z kontem oszczedzajacym w Pobank, mozna zastapic
    kredytowanie oplat darmowymi przelewami w Citi

  • 19. Data: 2007-11-04 21:02:43
    Od: "puzon" <k...@g...PL>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]

    do "darmowych obiadow" przy przelewach.

    Czy ktos wie cos moze na temat limitow przy przelewach z KK Money.pl ,

    nie ma limitu mozesz przelac tyle ile masz limit na karcie(limit -3zl)
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2007-11-04 21:08:59

    On 4 Lis, 16:50, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > A "na zywo" sa jakies punkty przyjmujace oplaty za rachunki za pomoca karty

    > jezeli Twoja karta umozliwia robienie przelewow w systemie banku, ktory ja
    > wydal to jedynie tak mozesz placic za rachunki karta
    > tak jest np w Citi

    Równie Lukas Visa Gold.