  • 21. Data: 2007-11-04 21:17:54
    Temat: Re: gdzie platnosc w internecie za rachunki
    Od: p...@w...pl

    > Dziekuje, za wyczerpujaca odpowiedz.
    >
    > czyli gorna granica 2500 za 3 zl jako koszty przelania.
    > Laczac to z kontem oszczedzajacym w Pobank, mozna zastapic
    > kredytowanie oplat darmowymi przelewami w Citi

    Nie ma górnej granicy, ja przelewam prawie cały swój limit pozostawiając 3 zł na
    przelew.

  • 22. Data: 2007-11-04 21:30:43
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma górnej granicy, ja przelewam prawie cały swój limit pozostawiając 3
    > zł na
    > przelew.

    No nie mówcie tak hop, jak macie limity po kilka k. Stawiam na to, że jednak
    ograniczenie istnieje (dobowe to na prawie 100%, ciekawe czy istnieje
    jeszcze jakieś dodatkowe, np. w ramach cyklu rozliczeniowego), pytanie tylko
    na jakim jest poziomie.

    marekz

  • 23. Data: 2007-11-04 22:16:03
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    > Gdzie najtaniej zaplace w internecie wszelkiego rodzaju rachunki typu tpsa,
    > gaz itd za pomoca karty kredytowej ?
    > Ktos moze cos polecic?
    > Jest np. payu.pl ale tam jakos nie wiem czy mozna placic za tego typu
    > rachunki czy tylko za aukcje itd

    Chyba nie, ale taką funkcję mają niektóre karty.
    Visa Gold Lukasa, dzwonisz, definiujesz z operatorem Twoje płatności i gotowe.
    Widzisz je w płatnościach i nic nie kosztują przelewy.
    Ale uprzedzam, nie można zdefiniować jakiegoś prywatnego rachunku, i pewnie
    nie przeszłyby kilkutysięczne przelewy, aby zarobić na odsetkach, co jest
    sugerowane w innych postach ;)

    --
    igoR

  • 24. Data: 2007-11-04 23:01:37
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    quwert wrote:

    > 2500 zł dziennie, nie wiem czy można ten limit zmienić

    Skąd taka informacja?
    Zleciłem przelew na dużo więcej.

  • 25. Data: 2007-11-05 13:52:33
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > jeszcze jakieś dodatkowe, np. w ramach cyklu rozliczeniowego), pytanie tylko

    Sorry podaje faktyczne limity dla przelewów, w/g pracowników oddziału, nie
    infolinii
    Limit na przelewy jest definiowalny, maksymalnie dopuszczalny
    limit karty, realnie - 3 zł oczywiście i jeżeli ktoś płaci również minus
    opłata miesięczna 5 zł.