  • 1. Data: 2002-01-16 09:10:37
    Temat: gdzie taki debet? (PILNE)
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Mam regularne dochody od grudnia 2001 (rentę rodzinną)
    założyłem konto w BSK pierwszy przelew był w listopadzie,
    drugi w grudniu teraz, pod koniec miesiąca będzie trzeci.
    Ale ja niestety potrzebuję zrobić debet już teraz ok
    3-krotność wpłaty.W śląskim mi powiedzieli, że dopiero po
    trzecim przelewie. Dla mnie to za późno.

    W którym banku dostanę debet od razu na podstawie
    wyciągów ze śląskiego (dwa przelewy), zaświadczenia o
    przyznaniu mi renty i jej wysokości oraz ew. odcinków
    renty. Proszę o pilną odpowiedź. Jestem z Wrocławia,
    więc mogę się przenieść do praktycznie każdego banku,
    aby tylko dostać od razu debet. Nie chcę brać kredytu.

    Pozdrawiam
    Tobas

  • 2. Data: 2002-01-16 10:26:26
    Temat: Re: gdzie taki debet? (PILNE)
    Od: "blueberry" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@o...it.pl> napisał w wiadomości
    > Chyba w PeKaO S.A. po 3 wpływach jest 3 krotność ..................

    tak, 3 krotność 100 PLN:)))))

    pozdr
    BB

  • 3. Data: 2002-01-16 10:55:00
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Podejrzewam że nigdzie .............

    Na dodatek w Śląskim po 3 wpływach dostaniesz tylko 1,5 krotność wpływów , a
    dopiero po 6-miesiącach dostaniesz 3 krotność ...........

    Z historią rachunku możesz tylko wziąść kredyt ............

    Chyba w PeKaO S.A. po 3 wpływach jest 3 krotność ..................

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2002-01-16 13:24:26
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    blueberry <b...@p...onet.pl> wrote:

    > U?ytkownik "Marcin" <o...@o...it.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > tak, 3 krotno?? 100 PLN:)))))

    300 PLN to overdraft jaki dostaje sie po piwerszym ruchu
    na koncie min. 500 PLN
    oczywiscie jesli sie o ten overdraft wystapi

    i to chyab jedny bank ktory daje cos takiego od reki (czytaj minimu 2 dni)

    > pozdr
    > BB

    DA_none

  • 5. Data: 2002-01-16 13:35:15
    Od: "blueberry" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DA_none" <d...@e...webmedia.pl> napisał w wiadomości
    > blueberry <b...@p...onet.pl> wrote:

    > i to chyab jedny bank ktory daje cos takiego od reki (czytaj minimu 2 dni)

    chyba nie jedyny - w Kredyt Banku można korzystać z debetu już w dniu
    następującym po przelaniu zadeklarowanej kwoty

    pozdr
    BB

  • 6. Data: 2002-01-16 15:22:20
    Od: <G...@t...pl>

    > chyba nie jedyny - w Kredyt Banku można korzystać z debetu już w dniu
    > następującym po przelaniu zadeklarowanej kwoty
    >
    > pozdr
    > BB

    W Fortisie też tak jest. I też przynajmniej teoretycznie... Bo reszta zależy od
    oddziału, danego momentu itd.