  • 11. Data: 2011-09-30 13:34:27
    Temat: Re: gdzie teraz najtaniej terminal kart
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Krystek napisał:
    > 2011-09-29 08:55, MarekZ wysłał(a) wiadomość:

    > Stąd pewnie te limity w sklepikach (transakcja minimum 10/20 zł kartą).
    > Przy płaceniu za zapałki pewnie nie przyjmą karty.
    >
    > K.

    Ja mam z Elavon bez limitu kwotowego, czyli od 1zł płace stałą prowizję
    około 2%, chodzi przez sieć i miesięcznie rożnych opłat około 50 zł

  • 12. Data: 2011-10-01 09:55:10
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2011-09-28 19:40, zlotowinfo pisze:
    > potrzebne jest do małego sklepiku warzywnego
    > pani w sklepie powiedziała że chcą 100zł/mc i 2% od transakcji
    > postanowiłem pomóc i poszukać na necie
    Wszystko zależy od tego jakie obroty generowałby ten sklepik...

  • 13. Data: 2011-10-01 21:05:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja mam z Elavon bez limitu kwotowego, czyli od 1zł płace stałą prowizję
    > około 2%, chodzi przez sieć i miesięcznie rożnych opłat około 50 zł

    i jak, opłaca sie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2011-10-04 07:38:43
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > i jak, opłaca sie?

    tak samo się opłaca jak płacić czynsz, mieć telefon itd., po prostu
    normalny element prowadzenia legalnego interesu gdzie się coś sprzedaje
    i nie ukrywa dochodów