  • 1. Data: 2011-09-28 14:13:06
    Temat: [KK Polbank] meandry kursów walutowych
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Powstało ostatnio parę wątków nt. kursów przeliczenia walut stosowanych
    przez Polbank dla kart kredytowych, ale pozwolę sobie dołożyć jeszcze
    swoje 0,03 PLN.

    Oto mam ja na wyciągu dla jednej i tej samej karty (złota MC) dwie
    transakcje z jednego dnia (dokonane 1 września, księgowane 2 września), na
    identyczną kwotę (2,99 USD), przy czym jedna to obciążenie (Kindle-
    Newsweek), a druga to zwrot (Kindle-Polityka). Pierwszą policzyli mi za
    8,62 zł, zaś drugą na -8,74 zł. Sumarycznie jestem 12 groszy do przodu,
    ale wydaje mi się, że jest tu coś dziwnego. Nie mam racji?

    --
    Olgierd

  • 2. Data: 2011-09-28 14:18:12
    Temat: Re: [KK Polbank] meandry kursów walutowych
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 8,62 zł, zaś drugą na -8,74 zł. Sumarycznie jestem 12 groszy do przodu,
    > ale wydaje mi się, że jest tu coś dziwnego. Nie mam racji?

    Nie masz

    -- Sławek

  • 3. Data: 2011-09-28 20:12:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 14:13:06 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > 8,62 zł, zaś drugą na -8,74 zł. Sumarycznie jestem 12 groszy do przodu,
    > ale wydaje mi się, że jest tu coś dziwnego. Nie mam racji?

    Może różnica wynika stąd, że obciążenie przyszło z tabeli MC a zwrot z
    tabeli kursowej Polbanku.

    Xenocide