eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy jest ktoś sprawdzony, kto może zapłacić na konto PayPal w US ?[genialna autoryzacja] było Re: czy jest ktoś sprawdzony, kto może zapłacić na konto PayPal w US ?
  • Data: 2005-05-19 07:43:57
    Temat: [genialna autoryzacja] było Re: czy jest ktoś sprawdzony, kto może zapłacić na konto PayPal w US ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d6hfgf$2kir$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Mialem tak samo. Moje Brytyjskie konto z kolei wlasnie poszlo
    > sie czesac bo zapragneli mi wyslac korespondencje pocztowa :)

    a ja właśnie zmieniłem adres e-mail na paypalu - genialny system mają :)

    otóż:

    na początek zapytało o miejsce urodzenia i nazwisko panieńskie matki, a
    jako, że wszystkie inne dane poza krajem wpisałem poprawne, to znałem

    następnie wyświetlało informację, że zadzwoni na numer telefonu (nie
    wyświetliło, ze względów bezpieczeństwa całego numeru, tylko 3 ostatnie
    cyfry)
    a na stronie wyświetliło 4 cyfrowy pin

    natychmiast zadzwonił na komórkę automat i poprosił o wprowadzenie pinu
    ja pin wprowadziłem i podałem nowy adres e-mail :)

    podoba mi się to

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )