  • 11. Data: 2009-08-31 12:45:27
    Temat: Re: getin TOP: nowa TOiP i darmowe wypłaty
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:h7g9pa$ph2$9@inews.gazeta.pl...

    > Nie widać nigdzie aby było "lub", stąd moje wnioski, które mogą być
    > oczywiście mylne, tudzież poprawne, ale nie zgodne z tym, co na ten temat
    > myśli sam autor czyli bank ;)

    Logicznie rzecz biorąc to Twoje wnioski są bezsprzecznie poprawne, pytanie
    tylko właśnie czy bank zna się na logice. :)

    Jakby do 10-go września kiedy to będę robił przelew w placówce nikt na
    grupie nie napisał jak to jest, to ja napiszę.

  • 12. Data: 2009-08-31 16:06:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h7ggih$vij$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Jakby do 10-go września kiedy to będę robił przelew w placówce nikt na
    > grupie nie napisał jak to jest, to ja napiszę.

    Osobiście będę czekał z niecierpliwością na informację :) Sam nie mam w
    najbliższym czasie przelewach gdzieś paru stówek jakie są w getinie, ale
    zawsze dodatkowa wiedza może się przydać.

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2009-08-31 16:10:59
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jakby do 10-go września kiedy to będę robił przelew w placówce nikt na
    > grupie nie napisał jak to jest, to ja napiszę.

    pytałem paniusi w oddziale w pt
    twierdzila że wypłata w oddziale to jedno, natomiast przelew
    elektroniczny/standardowy to drugie
    podsumowujac mamy 2 mozliwości wybrania mamonki z TOP-a w miesiacu
    mam nadzieje że to prawda chociaż z tabeli oplat wynika że powinny być 3
    mozliwości czemu paniusia zaprzeczyła (przelew elektroniczny i standardowy
    jest traktowany tak samo)
    L.W.

  • 14. Data: 2009-08-31 16:19:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h7gsr1$h6r$2@atlantis.news.neostrada.pl

    > pytałem paniusi w oddziale w pt

    Czy słowo "paniusa" odzwierciedla jej wiedzę merytoryczną czy też blondyna
    reprezentowała sobą to czego oczekuje klient w banku? :) Sam wiesz jak jest
    to z obsługą - czasami kobietki samie nie są świadome tego co mówią do
    klientów siedzących po drugiej stronie biurka.

  • 15. Data: 2009-09-01 06:46:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 18:06:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Osobiście będę czekał z niecierpliwością na informację :) Sam nie mam w
    > najbliższym czasie przelewach gdzieś paru stówek jakie są w getinie, ale
    > zawsze dodatkowa wiedza może się przydać.

    To sprawdź jeszcze czy będzie jakieś info, tak jak w mBanku, jak będziemy
    chcieli wykonać drugi przelew elektroniczny w danym miesiącu. Czy może
    znowu getin się wyłoży i przez tydzień zaliczy klasyczną już czkawkę ;)

    Xenocide