    From: "oszczedny" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: getin, nfc i paliwo
    Date: Sun, 24 Mar 2013 14:02:05 +0100

    W zwiazku z zakonzeniem milej promocji 4% Meritum mam pare pytan odnosnie
    kont i kart. Postanowilem je zebrac w tej wiadomosci.
    1. jakie sa obecnie mozliwosci zwrotu za paliwo? Getin z tego co juz wiem
    nie wydaje karty paliwowej bo nie da sie zalozyc konta uniwersalnego, do
    ktorego wydaja karte a ze nie mam tego konta to kicha. Rozwazam Millenium
    ale tam jest tylko 3% i te chore zasady zaokraglajace.
    2. promocja getinu NFC. Zwracaja 15% od transakcji karta. Mam telefon z NFC.
    Karte i przejscie do T-Mobile moze sobie zalatwie (jesli sie zdecyduje na
    promocje). Czy ktos juz to testowal? Ponoc da sie ta karta wydac wiecej niz
    50 PLN - tak pisze Getin ale nie bardzo wiem jak skoro zblizeniowki sa tylko
    do 50 PLN...czy ja sie myle? Jak bedzie np 70 to nie bedzie mozliwosci
    platnosci zblizeniowej czy bedzie ale poprosi o PIN? Jesli to drugie to
    promocja jest bardzo kuszaca - tak, wiem ze tylko przez 6 miesiecy i max 40
    PLN/mies zwrotu :)
    3. aby dostac NFC trzeba miec konto w Getin. Z tego co rozumiem trzeba wiec
    tez dostac zwykla karte a jak wyczytalem z www Getin karta kosztuje
    miesiecznie 5 PLN, chyba ze wydamy 300 PLN - majac NFC nie zrobie tyle
    obrotu, wiec dwa pytania: czy da sie zastrzec normalna karte tak aby nie
    wyslali kolejnej i nie pobierali tych 5 PLN i drugie: rozumiem, ze obrot 300
    PLN na NFC nie zwolni mnie z oplaty za normalna karte?
    Pozdrawiam
    Oszczedny