  • Data: 2010-11-14 20:34:44
    Temat: getinonline - przygod ciag dalszy (bylo: lokaty bez belki)
    Od: cc <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. przy zakladaniu jednej z lokat zrobila sie podwojna blokada na
    > rachunku osobistym. po tym jak sie lokata pojawila jedna blokada i
    > srodki zeszly. druga blokada wisi. było to w piatek rano, czyli w dzien
    > roboczy (choc to i tak raczej nie ma wplywu, bo w weekendy sie dobrze
    > zakladaja lokaty), ponad 24h pozniej nic sie nie zmienilo.
    >
    > dwa wnioski o lokaty wisza w 'Lista Lokat Nieopłaconych oraz w trakcie
    > realizacji'. moze to ma jakis zwiazek (ale tylko czesciowy, bo
    > nadmiarowa blokada jest tylko na jedna). jestem pewien, ze w zakladanie
> [...]

    o ja glupi, myslalem, ze to tylko nieszczesliwe zbiegi okolicznosci i
    nie porzucilem ich w cholere. dzisiaj sobie zrobilem przelew z
    oszczednosciowego na osobisty i zalozylem kolejna lokate. efekt?

    bonus za lokate tym razem jest.

    ale oprócz załozenia lokaty zablokowalo mi kolejna kwote rowna wielkosci
    lokaty (zeby bylo jasne - i oprocz tego wzielo kase na lokate). pod
    lista lokat za to pojawila sie kolejna z dzisiejsza data, jako
    oczekujaca na realizacje.

    zeby bylo smieszniej - zaraz po przelewie zrobilo mi jeszcze jedna
    blokade, chyba za ktoras z wczesniejszych lokat wiszaca na liscie do
    realizacji. teraz sie "zgadza" - mam zablokowana na rachunku osobistym
    kase rowna wielkosci 3ech zakladanych lokat i 3 lokaty wiszace na liscie
    oczekujacych do realizacji. czemu tam wisza, nie mam pojecia, zostaly
    wszystkie zalozone, nie mam z tym nic wspolnego.

    reasumujac - po zalozeniu 5 lokat mam: 5 lokat zalozonych, 3 zl bonusu
    (2 zl brakuje) i zablokowana na kilka dni (poki co - pytanie kiedy to
    sie uda odkrecic) kase na rachunku osobistym w wysokosci rownej 3em
    lokatom (3 tys. z hakiem).

    moze te blokady to za te bonusy? jakos musza na nie zarobic :)

    ech...