  • 11. Data: 2002-04-12 11:50:00
    Temat: Re: glosowanko na Integrum :-)
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    news:a96glo$jlb$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Marcin" <t...@w...pl>

    > co to jest - ankieta moderowana? kasują nieprawomyslne glosy ;-))
    > *** blad ***

    Widac tak moj tez wykasowali, ale rzeczywiscie nie uzasadnilem wyboru.

    Marcin

  • 12. Data: 2002-04-12 20:42:01
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Apr 2002 13:33:38 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Marcin" <t...@w...pl>

    >co to jest - ankieta moderowana? kasują nieprawomyslne glosy ;-))
    >*** blad ***

    Nie wszystkie :-)

    np.

    mBank
    autor: nie.dzwiedz / ocena: 1 2002.04.12 - 11:04
    tragiczny IVR - próba kontaktu z konsultantem oznacza stracone 15
    minut. Fatalna ergonomia strony www, brak możliwości definiowania
    własnej nazwy przelewu, opłata za vise electron do konta eMax.

    BAH
    PS.
    Nie zależało mi na tym by Integrum dostało 0
    Dtatego prowokacyjny nik.
    Pokazało to jednak wartość takich sondaży.

    Np. Jak uzasadnię że "badziewie", to okazuje sie,
    ze uzasadnienie musi mieć 100 znaków.

    Ja bymprzy wyliczaniu sredniej odrzucał
    np. skrajne 10 % ocen.

  • 13. Data: 2002-04-12 21:20:51
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > minut. Fatalna ergonomia strony www, brak możliwości definiowania
    > własnej nazwy przelewu, opłata za vise electron do konta eMax.

    No właśnie: jak jest z tą opłatą za kartę do eMaxa? Jest , czy nie ma?
    Bo już kilka razy spotkałem się z opinią że jest, a na stronach mBanku nic
    na ten temat nie znalazłem.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 14. Data: 2002-04-12 21:24:13
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    > No właśnie: jak jest z tą opłatą za kartę do eMaxa? Jest , czy nie ma?
    > Bo już kilka razy spotkałem się z opinią że jest, a na stronach mBanku nic
    > na ten temat nie znalazłem.

    Nie ma. Wlasnie dostalem. Ale planuja podobno wprowadzic. Tak chca i sie
    boja...