eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłupie procedury nie tylko w Polscegłupie procedury nie tylko w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.rzeszow.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: głupie procedury nie tylko w Polsce
    Date: Tue, 18 Dec 2012 23:10:16 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 82
    Message-ID: <kaqpk5$3o0$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-144-80-146.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1355868614 3840 83.144.80.146 (18 Dec 2012 22:10:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Dec 2012 22:10:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:584489
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello,

    Byłem dziś świadkiem rozmowy telefonicznej z pomocą techniczną Bank of
    America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
    zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:

    K-klient
    P-pomoc techniczna

    K: Zepsuł mi się token. Wyświetlacz jest pusty, nie podaje żadnego kodu.
    P: Jakiej operacji nie może Pan wykonać?
    K: Żadnej. Token jest martwy. Wygląda, jakby wyczerpała się bateria,
    albo po prostu się zepsuł.
    P: Czy może się Pan zalogować do bankowości online?
    K: Tak, ale nie mogę wykonać żadnej operacji, bo na wyświetlaczu tokena
    nic nie ma.
    P: Proszę wykonać następujące operacje: Wylogować się.
    K: OK.
    P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
    K: Ale po co? Przecież token nie jest podłączony do komputera. Trzymam
    go w ręku.
    P: Taką mamy procedurę. Proszę wykonywać po kolei polecenia.
    K: OK.
    P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
    K: Już.
    P: Proszę zamknąć przeglądarkę, a następnie otworzyć nowe puste okno
    przeglądarki.
    K: OK.
    P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
    K: Już.
    P: Czy problem nadal występuje?
    K: Oczywiście. Trzymam token w ręku i jest martwy.
    P: W takim razie proszę spróbować użyć innej przeglądarki.
    K: Po co? To token jest zepsuty, a nie przeglądarka!
    P: Taką mamy procedurę. Gdy ją całą wykonamy i nie uda się rozwiązać
    problemu, to będzie można przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
    K: OK. To co dalej?
    P: Proszę spróbować użyć innej przeglądarki. Proszę wyczyścić historię.
    K: OK.
    P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
    K: Już.
    P: Czy problem nadal występuje?
    K: Ten token ma raptem jeden guzik i wyświetlacz. Trzymam go w ręku.
    Jasne, że nadal nie działa.
    P: Skoro po próbie wykonania operacji w dwóch przeglądarkach nie udało
    się rozwiązać problemu, mogę przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
    K: Świetnie.
    P: Proszę odpowiedzieć na kilka pytań: Jakich przeglądarek internetowych
    Pan użył? Internet Explorer, Firefox, Chrome czy Safari?
    K: Firefox i Chrome.
    P: Jakiego systemu operacyjnego Pan używa? Windows 7, Vista, XP czy Mac?
    K: Linuksa.
    P: Jakiego?
    K: Linuksa.
    P: Wspieranymi systemami operacyjnymi są Windows 7, Vista, XP oraz MacOS.
    K: Jakie to ma znaczenie??? Token nie działa! Token! TOKEN! On nie jest
    w żaden sposób podłączony do komputera. Trzymam go w dłoni. Powinien
    wyświetlać kod, a nie wyświetla.
    P: Zgodnie z procedurą muszę wpisać w zgłoszeniu reklamacyjnym jakiego
    systemu operacyjnego Pan użył podczas próby wykonana operacji.
    K: No dobrze, użyłem Windows XP. Token nie działa.
    P: Czy używał Pan komputera własnego, czy służbowego?
    K: Własnego. Token nie działa!
    P: Czy to komputer stacjonarny, czy laptop?
    K: Laptop. TOKEN NIE DZIAŁA!
    P: Kiedy po raz pierwszy zauważył Pan problem?
    K: Dziś.
    P: Jakich operacji dotyczy problem?
    K: Wszystkich. Token nie działa. NIE WYŚWIETLA KODU!
    P: Proszę podać numer telefonu, pod którym nasz dział pomocy technicznej
    będzie mógł się z Panem skontaktować.
    K: xyz
    P: Dziękuję. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte. Pracownik naszego
    działu technicznego skontaktuje się z Panem w celu poinformowania o
    rozwiązaniu problemu.
    K: Jak on niby naprawi zdalnie mój token?
    P: Dalsze informacje otrzyma Pan od pracownika działu technicznego,
    który skontaktuje się z Panem.


    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1