  • Data: 2004-10-27 08:29:38
    Temat: gotowka,karta czy bankomat - euro
    Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    czy Sz. Grupowicze (plci obojga) mogliby wykonac "analize kosztow" :)
    Wybieram sie do Niemiec i mam zamiar deko zaszalec hue hue rodzinka
    czeka na prezenty :)
    Co sie bardziej oplaca kupic euro tutaj w kantorze, placic tam karta czy
    ostatecznie wybierac tam z bakomatu.
    Wg mojego malego zupelnie nieekonomicznego rozumku to najlepsza jest
    opcja gotowkowa. Bo w nastepnych sa zawsze jakies ukryte oplaty. Na
    pewno trzeba bedzie wybrac deko pieniedzy z bakomatu wiec tego nie unikne.
    Karta VW banku
    Jakby to wygladalo dla np 100 euro? W kantorze 440 pln
    To samo 100 euro zaplacone karta w Niemczech pewni ma juz inna wartosc a
    jeszcze inna ma 100 euro wyciagniete z bankomatu

    z gory dzieki

    maciek