  • 11. Data: 2009-07-30 20:17:18
    Temat: Re: gra na kontraktach WIG20
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-07-2009 o 21:15:57 RySZARd <"<ryszardszarspam"> napisał(a):

    > I tu jest najwiekszy problem! ufaae do konca systemowi.
    > ale taka jest natura ludzka, i fakt?e nieraz gra wbrew systemowi jest
    > "bardziej dochodowa"...

    nie wiem co masz na mysli, ale wtrace sie :
    systemy tez bywaja oszukiwane. Szczegolnie ze wiekszosc opiera sie o gre z
    trendem na srednich,
    a po 16.00 dzieja sie jakies cuda.
    przyklad z teraz : spadl w20, przekrecenie L na S na 2070, spada dalej,
    akceptacja malego odbicia na 2040
    i dzis fajerwerk pod sam poniec. Zmiana w trakcie sesji chyba uratowala
    kolege.
    czlowiek intuicyjnie czasem to wyczuje: niskie obroty, nagly skok ni z
    gruszki,
    a system to system. Intuicja jest cenna, o ile jest bez dozy naiwnego
    uporu.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.