  • 1. Data: 2010-10-12 14:18:56
    Temat: grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
    Od: k...@p...onet.pl

    kroovka z kolejna spolka spelnia wymagania 100% na koniec roku

  • 2. Data: 2010-10-12 16:17:31
    Temat: Re: grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
    Od: "stach" <s...@p...onet.pl>

    Wielki szacun!!!
    Szkoda, że ludzie tacy jak Ty stanowią mniejszość na tej grupie. Portfel
    obserwuję już od jakiegoś czasu i nie mogę wyjść z podziwu. Jak myślisz Orco też
    jeszcze pokarze w tym roku?

  • 3. Data: 2010-10-12 17:46:36
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik "stach" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szkoda, że ludzie tacy jak Ty stanowią mniejszość na tej grupie. Portfel
    > obserwuję już od jakiegoś czasu i nie mogę wyjść z podziwu. Jak myślisz

    O tak, pokarało już nie jednego....

    pozdrawiam
    --
    martinez

  • 4. Data: 2010-10-14 12:48:09
    Od: k...@p...onet.pl

    > O tak, pokarało już nie jednego....
    >
    > pozdrawiam
    > --
    > martinez

    -------------------------------

    Zatem juz po korekcie
    Stan finansowy i plany ekspansji na nieruchawym rynku biora gore.

    Ni bedzie dzisiaj wzrostu jak na EEX, ale Etam - nie jest zle ;-)

    kroovka

    ....kto wie...juz moze teraz brac nie eex czyli frakcje popiolow ale troszke
    swiezego wegla-kto ze mna???

  • 5. Data: 2010-10-14 13:13:08
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > swiezego wegla-kto ze mna???
    >
    > haha-oby Was nie pokaralo jak napisal Mauritius..czy jakos tam:-)

    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooo

    Swietny wstep do popisow juz w poniedzialek-jednak decyzje o stawianiu na
    wegiel daja wyniki i przyszly tydzien jest znowu NASZ.

    kroovka

    Zadziwiajace jak zdolnosci pozyskiwania paliw czy surowca za Wschodnia granica
    i w EEX i w Grupie sa cenne. marze sa rosnace w obu przypadkach i tonaz tez
    jest liczony na wagony...wolalbym ..masowiec ale piszac to mysle iz tak sie
    stanie. Port i dowoz z Chin to intratny biznes.

  • 6. Data: 2010-10-14 13:16:05
    Od: k...@p...onet.pl

    Wlasna technologia brykietowania i komponowania paliw specjalistycznych to
    trudna sztuka ale na naszym rynku pole do wspolpracy i wspolnych zyskow spore.
    Moze polaczyc obie spolki i dac efekt synergii..to nawet pare miesiecy
    wystarczy....
    kroovka

  • 7. Data: 2010-10-14 13:25:17
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    spore.
    > Moze polaczyc obie spolki i dac efekt synergii..to nawet pare miesiecy

    cytat

    Dlaczego nie można zwiększyć wydobycia węgla opałowego?

    To kwestia techniki urabiania złoża. Kiedy górnicy posługiwali się głównie
    materiałem wybuchowym i kilofem, to kęsów było sporo. Od czasu gdy zastąpił je
    kombajn, węgiel jest urabiany do postaci miału. Trudno, byśmy teraz
    proponowali powrót do kilofów, zwłaszcza że rynek węgla opałowego w skali
    całej Polski to 13-14 milionów ton.

    Nie ma zatem możliwości, by zapobiec powtarzającym się co roku kłopotom
    indywidualnych nabywców?

    Nic nie stoi na przeszkodzie, by z miału produkować brykiety, którymi
    indywidualni odbiorcy mogą zastąpić kęsy. Technologie istnieją, a na całym
    Śląsku wciąż działa kilkadziesiąt brykietowni.

    Michał Wroński ,
    Polska Dziennik Zachodni

    ---------------------

    zatem odkrywamy slonce i planety ponownie:-)

    a kurs w poniedzialek bedzie sam sobie panem.

    kroovka

  • 8. Data: 2010-10-14 21:29:55
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

[...]

    W ostatnich tygodniach kurs PSW poszedł w górę o ok. 80%.
    Dla przypomnienia spółka kilka miesięcy temu przeprowadziła emisję akcji i ich
    ilość wzrosła bodaj czterokrotnie do 48 mln sztuk.
    W 2009r. zysk netto wyniósł 1 mln zł a na 2010r. władze spółki zapowiadają
    zysk netto w wysokości 7 mln zł.

    Ale czy te plany są realne? A może po tak dynamicznych wzrostach przyjdzie
    silniejsza korekta a Ty piszesz o "popisach w przyszłym tygodniu" ?

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 9. Data: 2010-10-15 07:11:11
    Temat: rynek potrzebuje spolki z zyskiem netto-stad ta GRUPA ma wziecie sezonowe
    Od: k...@p...onet.pl

    ciekway wykres zimy poprzedniej i kursu az do II kwartalu...potem byla
    ogrooooomna zwala-jest z czego rosnac po dalszych zmianach w spolce.

    kroovka

  • 10. Data: 2010-10-15 14:01:00
    Od: k...@p...onet.pl

    spokojnie zaszla korekta na koniec tygodnia-wegiel i frakcje popiolow
    mikrosferowe to nasza specjalnosc juz i za czasów poprzedników. Milo wracac do
    korzeni jesli wegiel i mikrosfera takie na swiecie poszukiwane
    kroovka