  • 1. Data: 2010-10-12 19:15:31
    Temat: Analizy online
    Od: "Zuczek" <m...@o...pl>

    Witojcie!

    Co sądzicie o spółeczce?Pociągną jutro jeszcze do góry?
    W końcu Komisja Nadzoru Finansowego dała im licencję na asset.
    Zwiększą zysk, free float mały,lock out na akcje mają pracownicy,
    jak dla mnie jutro może być spólka dnia, oprócz karkosika oczywiście:)

    Żukol

  • 2. Data: 2010-10-21 08:03:32
    Temat: Re: Analizy online
    Od: "Zyszczek" <a...@o...eu>

> [...]
    > Zwiększą zysk, free float mały,lock out na akcje mają pracownicy,
    > jak dla mnie jutro może być spólka dnia, oprócz karkosika oczywiście:)

    Może nie jutro, ale jednak idzie w górę, 20 jak najbardziej realne.
    Spójrz teraz na szar, skoro lubisz nc. Przychody rosną i rosną:ponad 40% we
    wrześniu.

    Pozdro
    Zyszczek:)