eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankihipotetycznie - identyfikacja klienta w oddzialehipotetycznie - identyfikacja klienta w oddziale
  • From: "sereq" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: hipotetycznie - identyfikacja klienta w oddziale
    Date: Fri, 16 Jul 2004 16:03:54 +0200
    Lines: 12
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 83.16.65.122
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1089986565 83.16.65.122 (16 Jul 2004 16:02:45 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: piotrp.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308320
    [ ukryj nagłówki ]

    Zdarzyło mi się zapomnieć dziś zabrać do roboty portfel, no i zostałem bez
    przyslowiowego grosza przy duszy w robocie, zero dokumentów, kart, itp.

    Nasunęło mi się pytanie - czy gdybym poszedł do oddziału mojego banku
    (akurat to Citi) i próbował podjąć kasę z konta u Pani czy miałbym
    jakiekolwiek szanse, Podałbym oczywiście wszystkie niezbędne dane
    identyfikacyjne (np. jak przez Citiphone), PIN do Maestro do identyfikacji
    przy transakcjach przy okienku, itp. Jak myślicie ?

    sq


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1