eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • X-Received: by 10.140.94.170 with SMTP id g39mr217124qge.34.1427356586179; Thu, 26
    Mar 2015 00:56:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.94.170 with SMTP id g39mr217124qge.34.1427356586179; Thu, 26
    Mar 2015 00:56:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed2a.news
    .xs4all.nl!xs4all!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!z107no4893798qgd.0!news-out.google.com!f74ni424qge.0!nntp.google.com!z107
    no4893794qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 26 Mar 2015 00:56:25 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.252.45.51;
    posting-account=RtobPAoAAADiB2UnHa4shfg4WGgrC4Ux
    NNTP-Posting-Host: 77.252.45.51
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    From: eljot71 <j...@o...pl>
    Injection-Date: Thu, 26 Mar 2015 07:56:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611590
    [ ukryj nagłówki ]

    Zdarzyło się komuś z Was by przez tydzień blokowało się konto przy pierwszej
    płatności? Wygląda to tak: Po braku możliwości dostępu(raz podaje że złe hasło, raz
    ogólnie że zablokowane itp.) po czym idę do oddziału, odwieszają, loguję się w domu,
    pracy, próbuję na kilku różnych komputerach, przeglądarkach, i... od nowa to samo.
    Nie przejdzie do następnej fazy płatności, odcina dostęp. W oddziale z rozbrajającą
    szczerością mówią: "nic my nie możemy zrobić - tylko odwiesić". Telefonicznie, na
    słuchawce wisiałem z konsultantem 0,5 h. i też nic nie pomogło. Macie jakieś rady?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1