  • 11. Data: 2009-07-10 14:49:54
    Temat: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Od: "dino" <n...@o...no>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    news:h37jbv$njv$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nic się nie martw, jeszcze przyjdzie czas na bolka i tego śmiecia z PZPR,
    > oraz na resztę ubeckiej ferajny chowającej się dziś w PO.

    1) Andrzej Lepper recydywista, członek PZPR, od którego PiS kupiło głosy
    w wyborach prezydenckich, za cenę marszałka sejmu, potem Jarosław
    Kaczyński, uczynił z Leppera dwukrotnie wicepremiera Polski, a Lech
    Kaczyński dwukrotnie gratulował Lepperowi i podpisał nominację.
    2) Roman Giertych, syn Macieja Giertycha, doradcy Wojciecha Jaruzelskiego.
    3) Pani minister pracy Kalata, członkini PZPR i SLD.
    4) Pan minister Aumiller, członek PZPR.
    5) Janusz Maksymiuk prawa ręka koalicjanta PiS Leppera, członek, TW
    umieszczony na liście Macierewicza.
    6) Stanisław Łyżwiński, członek PZPR, TW, koalicjant PiS, oskarżony o
    gwałt i inne moralne rewolucje.
    7) Poseł Bestry podejrzewany o pedofilię, wyrzucony z PiS za jazdę po
    pijaku poseł Kaczyński, poseł Misztal wyrzucony z SO za pijackie burdy,
    to członkowie klubu, który miał podpisaną umowę koalicyjną z PiS.

    http://www.lista-plac.info/grupy/zasluzeni;dla;pis;u
    ;_watek_2080031.html

  • 12. Data: 2009-07-10 14:56:47
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
    > Drogi XXL. Czy wydaje Ci się, że dzięki próbie wsadzenia mi osobiście
    > szpili zmienisz niewygodne dla siebie fakty ? Grubo się mylisz.
    >
    > Niestety Twoi idole, dla których chowałeś Babci dowód, by nie głosowała,
    > dokładnie proponują to samo, co proponował Lepper, a więc użycie
    > rezerw NBP do doraźnego łatania budżetu i to jest fakt.
    >
    > Nie wzbudza mojego entuzjazmu ani pomysł ew. podwyżki podatków ani podwyżki
    > składki rentowej ani podniesienie podatków pośrednich.
    > Ale jako ekonomista zdaję sobie sprawę, że sytuacja dla rządu jest niezwykle
    > trudna.

    "Jako ekonomista..." -
    Tak myślałem. Już wiecie czemu w tym kraju nic nie może się udać i
    skazani jesteśmy na potykanie się o własne nogi :(

  • 13. Data: 2009-07-10 15:18:57
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    >A kiedy przyjdzie czas, że będą ponosić odpowiedzialność karną takie
    >półgłówki
    > jak ty wypisujące brednie na grupach dyskusyjnych?

    parówy Kiszczaka maja pierwszeństwo :)

    (wiem, że lubisz kapować, chyba już wszyscy wiedzą)

  • 14. Data: 2009-07-10 15:22:20
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "dino" <n...@o...no> napisał w wiadomości

> [...]
    > do rad narodowych, z listy PRON, czegoś na wzór politycznego ORMO,
    > powołanego w stanie wojennym.
    > 10) Adam Glapiński, bliski znajomy Dochanla, jeden z członków
    > założycieli PC, partii Kaczyńskiego. Obecnie szef potężnej spółki
    > telekomunikacyjnej mianowany przez PiS.
    > 11) Maciej Zalewski członek PC, skazany za szantażowanie ART. B.,
    > wymuszanie łapówek, członek PC, jeden z ważniejszych, członek założyciel
    > Telegrafu.
    > 12) Jan Parys minister w rządzie Olszewskiego oskarżany o defraudację
    > pieniędzy z fundacji Polsko - Niemieckie Pojednanie.

    nie stresuj sie tak, rozwolnienia dostaniesz ze strachu

  • 15. Data: 2009-07-10 15:28:27
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > pijaku poseł Kaczyński, poseł Misztal wyrzucony z SO za pijackie burdy,
    > to członkowie klubu, który miał podpisaną umowę koalicyjną z PiS.

    a na drzewach zamiast liści będą wisiewć bolki kiszczaka z PO/SLD :)

  • 16. Data: 2009-07-10 15:49:30
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety Twoi idole, dla których chowałeś Babci dowód, by nie głosowała,
    > dokładnie proponują to samo, co proponował Lepper, a więc użycie rezerw
    > NBP do doraźnego łatania budżetu i to jest fakt.

    Przeciez chodzi o zyski. Umocnienie walut wchodzących w skład rezerw
    dewizowych NBP spowodowało z pewnością możliwość uwolnienie rezerw na straty
    kursowe zawiąnych w czasie PLN się umacniał. NBP zdaje się nie chce tcyh
    rezerw uwolnić bo a nóż, widelec PLN znowu sie umocni. Za kadencji
    Balcerowicza wszystkie zyski były grzecznie wpłacane do budżetu i
    przyczyniały się do zasług SLD czy PiS w walce z deficytem budżetowym.

    http://fakty.interia.pl/biznes/news/podwyzki-z-zysku
    -nbp,856105,2949

    Zyski NBP w kolejnych latach :

    http://www.nbp.pl/Statystyka/Bilans_NBP/bilans-nbp-r
    .xls

    1999 = 2,297 mld PLN
    2000 = 5,012 mld PLN
    2001 = 2,696 mld PLN
    2002 = 4,837 mld PLN
    2003 = 4,270 mld PLN
    2004 = 4,387 mld PLN
    2005 = 1,218 mld PLN
    2006 = 2,608 mld PLN

    Anatol

  • 17. Data: 2009-07-10 17:35:18
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Anatol pisze:

> [...]
    > kadencji Balcerowicza wszystkie zyski były grzecznie wpłacane do budżetu
    > i przyczyniały się do zasług SLD czy PiS w walce z deficytem budżetowym.

    Tyle tylko, że Rząd mówi o kilkunastu miliardach , które chce już dziś
    wpisywać do projektu budżetu !

  • 18. Data: 2009-07-10 18:53:29
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

    -nbp,856105,2949

    .xls

    > Tyle tylko, że Rząd mówi o kilkunastu miliardach , które chce już dziś
    > wpisywać do projektu budżetu !

    Zdaje się wg ustawy 95% zysku przekazywane jest do budżetu.

    Ale Tuskowi nie chodzi tylko o zysk. Tusk twierdzi, że rezerwy
    utrzymywane przez NBP są zbyt duże i chce zmodyfikować ustawę tak, aby
    można było zabrać rezerwy NBP do budżetu.

    J.

  • 19. Data: 2009-07-10 18:53:54
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Tyle tylko, że Rząd mówi o kilkunastu miliardach , które chce już dziś
    > wpisywać do projektu budżetu !

    A źrodło ?

    Anatol

  • 20. Data: 2009-07-10 18:54:34
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:
> [...]
    >>> 2000 = 5,012 mld PLN
    >>> 2001 = 2,696 mld PLN
    >>> 2002 = 4,837 mld PLN
    >>> 2003 = 4,270 mld PLN
    >>> 2004 = 4,387 mld PLN
    >>> 2005 = 1,218 mld PLN

> [...]
    > utrzymywane przez NBP są zbyt duże i chce zmodyfikować ustawę tak, aby
    > można było zabrać rezerwy NBP do budżetu.

    http://www.dziennik.pl/multimedia/article413407/Wyda
    rzenia_Polsatu_Burza_wokol_NBP.html?view=large

    J.